Jason. Cała informatyka w jednym miejscu!

Mam zaszczyt ogłosić, że będzie kolejna aktualizacja "Surrounded" jeszcze przed Nowym Rokiem 🥳! Wiem, miało już nie być żadnych 😄, natomiast denerwowało mnie, że ta lista się nie kończy i nie kończy...Sprawdź czytelniku co wersja 2.1.1 wprowadza takiego fajowego, że trzeba to pobrać 😁!

KOLEJNA AKTUALIZACJA "SURROUNDED" W TYM ROKU!

Numerek 2.1.1 oznacza tak naprawdę jedynie łatanie niedoróbek, poprawianie głupot i optymalizacje kodu 😊. Zła wiadomość jest taka, że wciąż nie ukończyłem całkowicie tego poprawiania, o którym ględzę już jakiś czas 😐. Dobra za to jest taka, że udało się wykurzyć znaczną część punktów i równy miesiąc dodatkowej pracy powinien zakończyć sprawę 👏. A potem będą już tylko dodatki (zaraz o nich napomknę 🙂).

Już teraz ogłaszam uroczyście, że jak wchodzi kolejna aktualizacja "Surrounded", to i będzie kolejna zniżka! A ponieważ mamy gwiazdkę, to ogłaszam przecenę na WSZYSTKIE moje produkty od "Idle RPG" po tę 🎄!!! Bagatela, 50% za edycję Premium!!! Jak nie masz pomysłu na prezent na gwiazdkę dla siebie, możesz spróbować tego 😇! Zniżka jest już przeze mnie wprowadzona, zapraszam na poniższy link:

https://itch.io/s/113896/jasons-winter-sale-2023

LISTA ZMIAN

Przed Wami pełny "changelog", czyli lista wszystkich wprowadzonych zmian:

  • zaktualizowano "Love2D" do wersji 11.5
  • (w dużej części) zoptymalizowano kod źródłowy
  • dodano ukrywanie kursora myszy dla sceny epilogu (tylko PC)
  • dostosowano stopień trudności w #2 etapie trybu fabularnego
  • zmieniono pozycję licznika kart porad w menu porad
  • zmieniono układ przeciwników w etapie #6, fali #3 (dodano dwóch Sentineli, bo było za mało względem poprzedniego etapu)
  • naprawiono błąd z ukrywaniem paska zdrowia bossa (pasek nadal się wyświetlał po przerwaniu etapu i wejściu do niego z powrotem z menu profilu)
  • poprawiono rysowanie pasków przeładowywania strzelających przeciwników
  • poprawiono uwzględnianie śmierci przeciwnika przez wieżyczkę (gracz otrzymywał odznaczenie za odblokowanie Kami-Bomby, nawet kiedy zginęła w wyniku kolizji, a nie zniszczenia)
  • poprawiono kolejność rysowania obiektów (wieżyczka zasłaniała efekty eksplozji)
  • poprawiono system zdobywania odznaczeń (nie można było zdobyć więcej niż trzech pod rząd)
  • poprawiono słownictwo:
    • język polski
      • tekst bestiariusza przeciwnika "Runner"
    • język angielski
      • tytuły odznaczeń ukończenia gry w X%
      • opisy odznaczeń
        • ukończenie gry w X%
        • ukończenie #30 etapu trybu fabularnego
        • granie przez X minut
      • opis pogratulowania ukończenia całej gry
      • tekst zachęcający do zakupienia edycji Premium
      • porady gry:
        • #2 (poziom zdrowia)
        • #6 (natrafianie na przeciwników podczas trybu Przetrwania)
        • #7 (coraz trudniejsi przeciwnicy z biegiem etapów)
        • #9 (szansa na dodatkowe PD za ukończenie etapu bez odnoszenia obrażeń)
      • tekst bestiariusza przeciwników:
        • Runner
        • Slug-Bot
        • Kami-Bomba
        • Dragonfly
        • Sentinel Mark II
    • oba języki
      • zamiana słowa w tekście fabuły "zabijanie" na "eliminowanie" w obu językach (brzmi łagodniej)

Tak się to prezentuje.

PLANY ODNOŚNIE PRZYSZŁYCH AKTUALIZACJI

Uchylę rąbka tajemnicy co takiego mam zamiar wrzucić do projektu, aby kolejna aktualizacja "Surrounded" dodała więcej funkcjonalności, a nie składała się wyłącznie z poprawek 😉. Najbliższe modyfikacje jakie prawdopodobnie czekają grę, to efekty wizualne. Chcę jakoś ulepszyć menu główne, żeby nie było tylko statycznym czarnym tłem. Zamierzam też dodać efekt szumu, taki jaki występuje w starszych filmach, który będzie obecny przez całe działanie gry (z możliwością wyłączenia, oczywiście 🙂). Spróbuję też powalczyć przy zmianie grafiki przeciwnika w momencie otrzymywania ciosów, aby jego wygląd sugerował jak bardzo jest uszkodzony - przyda się zwłaszcza podczas walki z Protectorami (ten, kto grał, ten wie o co chodzi) 😅.

To wszystko co mogę przekazać. Reszta na razie "top secret" 😜.

Aktualizacja "Surrounded" 2.1.1

Wersja 2.1.1 jeszcze bardziej uwydatnia kod źródłowy i wprowadza szereg poprawek, szczególnie językowych.


Wszystko. Kolejna aktualizacja "Surrounded" już obowiązuje w każdym serwisie, na jakim wypuściłem projekt. A jak wszystko uporządkuję tu i ówdzie, pogadamy o moim kolejnym projekcie, który też już za długo czeka...

PODOBNE ARTYKUŁY