Mam zaszczyt ogłosić, że będzie kolejna aktualizacja "Surrounded" jeszcze przed Nowym Rokiem 🥳! Wiem, miało już nie być żadnych 😄, natomiast denerwowało mnie, że ta lista się nie kończy i nie kończy...Sprawdź czytelniku co wersja 2.1.1 wprowadza takiego fajowego, że trzeba to pobrać 😁!
Tweet |
KOLEJNA AKTUALIZACJA "SURROUNDED" W TYM ROKU!
Numerek 2.1.1 oznacza tak naprawdę jedynie łatanie niedoróbek, poprawianie głupot i optymalizacje kodu 😊. Zła wiadomość jest taka, że wciąż nie ukończyłem całkowicie tego poprawiania, o którym ględzę już jakiś czas 😐. Dobra za to jest taka, że udało się wykurzyć znaczną część punktów i równy miesiąc dodatkowej pracy powinien zakończyć sprawę 👏. A potem będą już tylko dodatki (zaraz o nich napomknę 🙂).
Już teraz ogłaszam uroczyście, że jak wchodzi kolejna aktualizacja "Surrounded", to i będzie kolejna zniżka! A ponieważ mamy gwiazdkę, to ogłaszam przecenę na WSZYSTKIE moje produkty od "Idle RPG" po tę 🎄!!! Bagatela, 50% za edycję Premium!!! Jak nie masz pomysłu na prezent na gwiazdkę dla siebie, możesz spróbować tego 😇! Zniżka jest już przeze mnie wprowadzona, zapraszam na poniższy link:
https://itch.io/s/113896/jasons-winter-sale-2023
LISTA ZMIAN
Przed Wami pełny "changelog", czyli lista wszystkich wprowadzonych zmian:
- zaktualizowano "Love2D" do wersji 11.5
- (w dużej części) zoptymalizowano kod źródłowy
- dodano ukrywanie kursora myszy dla sceny epilogu (tylko PC)
- dostosowano stopień trudności w #2 etapie trybu fabularnego
- zmieniono pozycję licznika kart porad w menu porad
- zmieniono układ przeciwników w etapie #6, fali #3 (dodano dwóch Sentineli, bo było za mało względem poprzedniego etapu)
- naprawiono błąd z ukrywaniem paska zdrowia bossa (pasek nadal się wyświetlał po przerwaniu etapu i wejściu do niego z powrotem z menu profilu)
- poprawiono rysowanie pasków przeładowywania strzelających przeciwników
- poprawiono uwzględnianie śmierci przeciwnika przez wieżyczkę (gracz otrzymywał odznaczenie za odblokowanie Kami-Bomby, nawet kiedy zginęła w wyniku kolizji, a nie zniszczenia)
- poprawiono kolejność rysowania obiektów (wieżyczka zasłaniała efekty eksplozji)
- poprawiono system zdobywania odznaczeń (nie można było zdobyć więcej niż trzech pod rząd)
- poprawiono słownictwo:
- język polski
- tekst bestiariusza przeciwnika "Runner"
- język angielski
- tytuły odznaczeń ukończenia gry w X%
- opisy odznaczeń
- ukończenie gry w X%
- ukończenie #30 etapu trybu fabularnego
- granie przez X minut
- opis pogratulowania ukończenia całej gry
- tekst zachęcający do zakupienia edycji Premium
- porady gry:
- #2 (poziom zdrowia)
- #6 (natrafianie na przeciwników podczas trybu Przetrwania)
- #7 (coraz trudniejsi przeciwnicy z biegiem etapów)
- #9 (szansa na dodatkowe PD za ukończenie etapu bez odnoszenia obrażeń)
- tekst bestiariusza przeciwników:
- Runner
- Slug-Bot
- Kami-Bomba
- Dragonfly
- Sentinel Mark II
- oba języki
- zamiana słowa w tekście fabuły "zabijanie" na "eliminowanie" w obu językach (brzmi łagodniej)
- język polski
Tak się to prezentuje.
PLANY ODNOŚNIE PRZYSZŁYCH AKTUALIZACJI
Uchylę rąbka tajemnicy co takiego mam zamiar wrzucić do projektu, aby kolejna aktualizacja "Surrounded" dodała więcej funkcjonalności, a nie składała się wyłącznie z poprawek 😉. Najbliższe modyfikacje jakie prawdopodobnie czekają grę, to efekty wizualne. Chcę jakoś ulepszyć menu główne, żeby nie było tylko statycznym czarnym tłem. Zamierzam też dodać efekt szumu, taki jaki występuje w starszych filmach, który będzie obecny przez całe działanie gry (z możliwością wyłączenia, oczywiście 🙂). Spróbuję też powalczyć przy zmianie grafiki przeciwnika w momencie otrzymywania ciosów, aby jego wygląd sugerował jak bardzo jest uszkodzony - przyda się zwłaszcza podczas walki z Protectorami (ten, kto grał, ten wie o co chodzi) 😅.
To wszystko co mogę przekazać. Reszta na razie "top secret" 😜.
Wersja 2.1.1 jeszcze bardziej uwydatnia kod źródłowy i wprowadza szereg poprawek, szczególnie językowych.
Wszystko. Kolejna aktualizacja "Surrounded" już obowiązuje w każdym serwisie, na jakim wypuściłem projekt. A jak wszystko uporządkuję tu i ówdzie, pogadamy o moim kolejnym projekcie, który też już za długo czeka...