Mam zaszczyt ogłosić, że będzie kolejna aktualizacja "Surrounded" jeszcze przed Nowym Rokiem 🥳! Wiem, miało już nie być żadnych 😄, natomiast denerwowało mnie, że ta lista się nie kończy i nie kończy...Sprawdź czytelniku co wersja 2.1.1 wprowadza takiego fajowego, że trzeba to pobrać 😁!
Dwa miesiące później witam Was moi mili kolejną aktualizacją mojego skromnego projektu "Surrounded"! Aktualizacja 2.1 już wybiła, a w środku podaję szczegóły co uległo zmianie (myślę) na lepsze 😎!
Mam bombową wiadomość dla wszystkich graczy mojej (póki co) najnowszej produkcji, "Surrounded". Gra otrzymała mega aktualizację 2.0!!! Gdyby nie nieoczekiwany przymus z pewnej strony, to pewnie przerzucałbym dalej ten moment na odległą przyszłość. Zaraz Wam wyjaśnię co mnie do tego skłoniło mimo fali innych obowiązków na głowie, wystarczy tylko że wejdziecie do środka i przeczytacie na spokojnie 😄!
Mija tydzień od publikacji gry i tym sposobem publikowana jest przeze mnie dzisiaj ścieżka dźwiękowa "Surrounded"!!! Zapraszam do odsłuchania. Linki znajdziecie w środku artykułu!
Nastał wielki dzień dla mnie i mojej działalności!!!!! Mamy 20 października, a to oznacza, że premiera "Surrounded" jest DZISIAJ!!! Gra została już przeze mnie opublikowana na serwisy Newgrounds, itch.io oraz po raz pierwszy, na Google Play!!! Programowanie jeszcze nigdy nie było dla mnie aż tak męczące. Jestem cholernie ciekawy czy inna platforma może zdziałać cuda. Zapraszam Was do środka!
Nareszcie doczekałem się tego dnia! Trailer "Surrounded" został w końcu opublikowany po ponad sześciu miesiącach żarliwej pracy w chaosie innych obowiązków! Żadne inne programowanie nie trwało u mnie tak długo. Film jest już na YouTube, a premiera gry odbędzie się tradycyjnie tydzień później, czyli 20 października!
Należą się Wam wyjaśnienia odnośnie "Surrounded" i to od dawna. Miałem na głowie przygotowania do obrony pracy inżynierskiej przez co byłem zbyt mocno zaabsorbowany, że nie mogłem znaleźć ani chwili na redagowanie. Te klocki są już za mną, zatem piszę do Was i w te pędy wyjaśniam czemu gry nie ma do tej pory, a mamy już ostatni dzień września.
Czas na kolejny artykuł po znacznie dłuższej przerwie! Nie jest tajemnicą, że dużo pracuję, a wakacje mam tylko z nazwy. Mimo wszystko, przynoszę Wam wszystkim w końcu wspaniałą nowinę! Prace nad "Surrounded" zostały zakończone i czekają mnie tylko sprawy dotyczące samego eksportu gry oraz przygotowań do publikacji na Newgrounds, itch.io i po raz pierwszy w mojej historii, na Google Play! Zapraszam do środka!
Moi mili, koniec trasy w kwestii przygotowywania szablonu do gier! Miesiące żarliwych testów, poprawek i skryptów nareszcie doprowadziły mnie do sukcesu w tym zakresie! Jeszcze nigdy programowanie jednej rzeczy nie trwało u mnie aż tak długo :). Jason jednak się łatwo nie poddaje i przynosi Wam w końcu kompletny oraz w pełni działający fundament na jakim będą "stać" przyszłe gry. To nie żarty, ruszam z "Surrounded" od 1 kwietnia!!! Gorąco zachęcam każdego czytelnika do zajrzenia do środka.
W niniejszym artykule opiszę Wam szczegółowo jak będą wyglądać moje przyszłe gry online i ich wersja demo, która od następnej produkcji to ona będzie wypuszczana na serwisy internetowe, zamiast edycji darmowej. Wszystkie następne programy w postaci gier będą miały dodatkową wersję demonstracyjną. Materiał podzielę na dwie części: dlaczego to wprowadzam i czemu to ma służyć oraz co będzie ona zawierać i jak będzie wyglądać. Zapraszam serdecznie!
Artykuł jako wydanie specjalne!!! "Minifield" w dniu dzisiejszym przekroczył trzy lata od daty wydania :D! Podchodzę do niego wyjątkowo z powodu najwyższych notowań tego projektu, zatem trzeba było to jakoś "uczcić". W prezencie macie artykuł i następną nowinę ode mnie: sequel "Minifield" wyjdzie na pewno!!! Teraz nie będę miał wyjścia i muszę przedstawić całą resztę planów dotyczących wypuszczania projektów, zatem...ZAPRASZAM ;).
Przed Wami kolejny wyjątkowy artykuł, w którym sięgniemy do znanego wszystkim tytułu, "Vector Runners". Gra została wydana dokładnie dwa lata temu, natomiast pracowałem nad nią tak naprawdę dużo wcześniej i zaskoczę Was, bo to właśnie ten tytuł miał być wstępnie wydany jako pierwszy, zaraz po zamianie narzędzia na "Phaser"! Jeśli jesteście zaciekawieni dlaczego premiera "Vector Runners" opóźniła się o ponad rok oraz co mnie skłoniło do przełożenia projektu na dalszy plan, to zerkajcie do środka i skupcie się na czytaniu!
Tylko miesiąc dzieli od czwartej rocznicy istnienia w internecie oraz wydawania gier. Z racji tego, że do tej pory tylko jeden projekt doczekał się szerszego rozgłosu ("Minifield"), widocznie muszę zrobić krok dalej i poszerzyć swoją dystrybucję o jeszcze jedną platformę. Od następnej produkcji będę istnieć również w Google Play!!! Założyłem właśnie konto programisty :D!
Mamy trzydziestego grudnia!!! Czas najwyższy na zgromadzenie wszystkiego do kupy i podsumowanie tegorocznych tytułów w tym roku. Chodzi oczywiście o gry stworzone w "PICO-8"!
Cieszy mnie to, że wreszcie mogę przekazać Wam nowinę, że wdrożona została aktualizacja ostatniego projektu w tym nieszczęsnym roku, "Turn Chase". Po skończonej robocie, pragnę się z Wami podzielić moim następnym planem. Szczegóły w środku.
Ogłaszam kolejne przedświąteczne porządki w projektach ;)! Stosując tradycyjną metodę ciężkiej pracy, udało się zaktualizować następny tytuł. I to nie jest tylko aktualizacja "Jason Picross", ale również poprzednika, "Cellonix" :O! Dlaczego musiałem powrócić do poprzedniej gry? Czytać do końca!
Po kolejnej pracy mogę już informować oficjalnie: Aktualizacja "Cellonix" do wersji 2.0 jest już faktem :D!
Mam dla Was newsa :)! Udało mi się w miarę sprawnie wrócić do pierwszego tytułu wydanego w tym roku i efekt końcowy został już zamieszczony. Aktualizacja "Idle RPG" podnosi numer wersji do 2.0!!!
Co tu dużo pisać? Obiecałem i zrealizowałem! Mój trzynasty już projekt jest dostępny! Projekt "Turn Chase" widnieje już w Internecie!
Nareszcie!!! Możecie już oglądać zwiastun gry na którą wszyscy czekaliście! Trailer "Turn Chase" teraz, publikacja 11 października :D!
Mam dla Was wszystkich niesamowitą nowinę! Dosłownie wczoraj (26 września) udało mi się wreszcie zakończyć testy tej długotrwałej produkcji "Turn Chase". Koniec testów wysnuwa jeden ważny wniosek: jest realna szansa na publikację w październiku :D!!!
Kolejny artykuł miał być znowu na temat kursu "PICO-8", natomiast potem uświadomiłem sobie, że niczego nie napisałem na temat mojej kolejnej gry, która wyjątkowo ciągnie się jak flaki z olejem :(. "Turn Chase" dalej pozostaje w fazie testowania i dalej nie wiadomo czy można to ukończyć w 100%! Przedstawiam Wam najnowsze wiadomości o wspomnianym tytule!
Zabrałem się za kolejną gierkę do mojego portfolio, która tym razem będzie prostą turówką z elementami strategii. Tytuł zatwierdzony to "Turn Chase". Zapraszam, wchodź do środka i dowiedz się więcej :)!
To jest ten dzień, gdy "Jason Picross" wychodzi na powierzchnię :D. Moja pierwsza gra logiczna zostaje już dzisiaj spuszczona ze smyczy! Dostępna do grania i kupowania! Grajcie już teraz klikając tutaj, na Newgrounds czy itch.io! Zachęcam również do wydawania opinii na podanych przed chwilą serwisach!
17 dni pracy. Tylko tyle, ale efekt taki sam. Zwiastun gry "Jason Picross" widnieje już na YouTube! Za tydzień czyli 6 maja, wypuszczam grę. Zapraszam do oglądania!
"Cellonix" nie zdobył zainteresowania, czego jak najbardziej się spodziewałem :(. W związku z tym, zabieram się za kolejny projekt chwytając tym razem za kategorię gier logicznych kryjących się pod hasłem "picross". Raz kolejny sięgnę do kolejnej kategorii w nadziei, że przyniesie mi znaczne korzyści.
Przyszedł następny tydzień, a w Waszą stronę leci kolejny mój projekt, tak jak zapowiadałem. "Cellonix" już dostępny do grania i do kupowania w postaci Edycji Premium :D!!! Zapraszam do jednego i drugiego! Kuzynek gry "Xonix" już dostępny na mojej stronie oraz kilku serwisach. Do wyboru, do koloru.
Nie mylicie się :). Wziąłem byka za rogi i sprawnie złożyłem muzykę do gry, która jest zawsze ostatnim elementem do zrobienia, bo zależało mi na szybkim wypuszczeniu. Przynajmniej zwiastun udało się wypuścić jeszcze w marcu i już możecie go zobaczyć poniżej :). Wkrótce będziecie mogli przywitać "Cellonix" z otwartymi ramionami!!!