- Odsłon: 134
Stało się, Proszę Państwa 😊! Premiera "Rumble In The Factory" miała miejsce wczoraj, 4 marca 🌟, zgodnie z zapowiedzią, a ja z uwagi na inne sprawy dopiero dzień później mogę o tym napisać 😜. Także zajrzyj do środka co mam do przekazania i co będzie dalej, zarówno w tym, jak w innych tematach 😀!
- Odsłon: 153
Luty 2025 roku zakończę ze świadomością, że ciężką pracą udało się ukończyć prace nad "Rumble In The Factory" - zwiastun ukazał się wczoraj na moim kanale na YouTube, a premiera odbędzie się 4 marca 🤩! Wejdź do środka, przedstawiam szczegóły tego, co jeszcze planuję w związku z projektem ✅.
- Odsłon: 273
Moi kochani! Nieuchronnie zbliża się moment, który powinien się urzeczywistnić zdecydowanie dużo wcześniej (bo 2 lata temu, gdy zaczynałem prace nad tym). Mianowicie, już za chwileczkę, już za momencik...ukaże się kolejna produkcja, o której tak naprawdę nie napisałem ani słowa wcześniej, a to dlatego, że ona jest spoza tego "sznurka" gier, jakie dotychczas wypuszczałem. Zaraz wszystko wytłumaczę, a na razie ogłaszam uroczyście, że mój własny klon gry "Battle City" pt: "Rumble In The Factory", niedługo ujrzy światło dzienne 🤩!
- Odsłon: 411
Po wielu miesiącach od ostatniej aktualizacji, to samo "Surrounded" nie przestaje być poprawiane i ulepszane 👍. Nowa tegoroczna aktualizacja dodaje to i owo, a Ciebie zachęcam przejrzeć całą listę zmian i pobrać najnowszą wersję z numerem 2.2 😀!!!
- Odsłon: 606
Mam zaszczyt ogłosić, że będzie kolejna aktualizacja "Surrounded" jeszcze przed Nowym Rokiem 🥳! Wiem, miało już nie być żadnych 😄, natomiast denerwowało mnie, że ta lista się nie kończy i nie kończy...Sprawdź czytelniku co wersja 2.1.1 wprowadza takiego fajowego, że trzeba to pobrać 😁!
- Odsłon: 615
Dwa miesiące później witam Cię kolejną aktualizacją mojego skromnego projektu "Surrounded"! Aktualizacja 2.1 już wybiła, a w środku podaję szczegóły co uległo zmianie (myślę) na lepsze 😎!
- Odsłon: 658
Mam bombową wiadomość dla wszystkich graczy mojej (póki co) najnowszej produkcji, "Surrounded". Gra otrzymała mega aktualizację 2.0!!! Gdyby nie nieoczekiwany przymus z pewnej strony, to pewnie przerzucałbym dalej ten moment na odległą przyszłość. Zaraz Ci wyjaśnię co mnie do tego skłoniło mimo fali innych obowiązków na głowie, wystarczy tylko że wejdziesz do środka i przeczytasz na spokojnie 😄!
- Odsłon: 855
Mija tydzień od publikacji gry i tym sposobem publikowana jest przeze mnie dzisiaj ścieżka dźwiękowa "Surrounded"!!! Zapraszam do odsłuchania. Linki znajdziecie w środku artykułu!
- Odsłon: 1020
Nastał wielki dzień dla mnie i mojej działalności!!!!! Mamy 20 października, a to oznacza, że premiera "Surrounded" jest DZISIAJ!!! Gra została już przeze mnie opublikowana na serwisy Newgrounds, itch.io oraz po raz pierwszy, na Google Play!!! Programowanie jeszcze nigdy nie było dla mnie aż tak męczące. Jestem cholernie ciekawy czy inna platforma może zdziałać cuda. Zapraszam Was do środka!
- Odsłon: 1022
Nareszcie doczekałem się tego dnia! Trailer "Surrounded" został w końcu opublikowany po ponad sześciu miesiącach żarliwej pracy w chaosie innych obowiązków! Żadne inne programowanie nie trwało u mnie tak długo. Film jest już na YouTube, a premiera gry odbędzie się tradycyjnie tydzień później, czyli 20 października!
- Odsłon: 900
Należą się Wam wyjaśnienia odnośnie "Surrounded" i to od dawna. Miałem na głowie przygotowania do obrony pracy inżynierskiej przez co byłem zbyt mocno zaabsorbowany, że nie mogłem znaleźć ani chwili na redagowanie. Te klocki są już za mną, zatem piszę do Was i w te pędy wyjaśniam czemu gry nie ma do tej pory, a mamy już ostatni dzień września.
- Odsłon: 1111
Czas na kolejny artykuł po znacznie dłuższej przerwie! Nie jest tajemnicą, że dużo pracuję, a wakacje mam tylko z nazwy. Mimo wszystko, przynoszę Wam wszystkim w końcu wspaniałą nowinę! Prace nad "Surrounded" zostały zakończone i czekają mnie tylko sprawy dotyczące samego eksportu gry oraz przygotowań do publikacji na Newgrounds, itch.io i po raz pierwszy w mojej historii, na Google Play! Zapraszam do środka!
- Odsłon: 1092
Moi mili, koniec trasy w kwestii przygotowywania szablonu do gier! Miesiące żarliwych testów, poprawek i skryptów nareszcie doprowadziły mnie do sukcesu w tym zakresie! Jeszcze nigdy programowanie jednej rzeczy nie trwało u mnie aż tak długo :). Jason jednak się łatwo nie poddaje i przynosi Wam w końcu kompletny oraz w pełni działający fundament na jakim będą "stać" przyszłe gry. To nie żarty, ruszam z "Surrounded" od 1 kwietnia!!! Gorąco zachęcam każdego czytelnika do zajrzenia do środka.
- Odsłon: 1463
W niniejszym artykule opiszę Wam szczegółowo jak będą wyglądać moje przyszłe gry online i ich wersja demo, która od następnej produkcji to ona będzie wypuszczana na serwisy internetowe, zamiast edycji darmowej. Wszystkie następne programy w postaci gier będą miały dodatkową wersję demonstracyjną. Materiał podzielę na dwie części: dlaczego to wprowadzam i czemu to ma służyć oraz co będzie ona zawierać i jak będzie wyglądać. Zapraszam serdecznie!
- Odsłon: 1458
Artykuł jako wydanie specjalne!!! "Minifield" w dniu dzisiejszym przekroczył trzy lata od daty wydania :D! Podchodzę do niego wyjątkowo z powodu najwyższych notowań tego projektu, zatem trzeba było to jakoś "uczcić". W prezencie macie artykuł i następną nowinę ode mnie: sequel "Minifield" wyjdzie na pewno!!! Teraz nie będę miał wyjścia i muszę przedstawić całą resztę planów dotyczących wypuszczania projektów, zatem...ZAPRASZAM ;).
- Odsłon: 1307
Przed Wami kolejny wyjątkowy artykuł, w którym sięgniemy do znanego wszystkim tytułu, "Vector Runners". Gra została wydana dokładnie dwa lata temu, natomiast pracowałem nad nią tak naprawdę dużo wcześniej i zaskoczę Was, bo to właśnie ten tytuł miał być wstępnie wydany jako pierwszy, zaraz po zamianie narzędzia na "Phaser"! Jeśli jesteście zaciekawieni dlaczego premiera "Vector Runners" opóźniła się o ponad rok oraz co mnie skłoniło do przełożenia projektu na dalszy plan, to zerkajcie do środka i skupcie się na czytaniu!
- Odsłon: 1634
Tylko miesiąc dzieli od czwartej rocznicy istnienia w internecie oraz wydawania gier. Z racji tego, że do tej pory tylko jeden projekt doczekał się szerszego rozgłosu ("Minifield"), widocznie muszę zrobić krok dalej i poszerzyć swoją dystrybucję o jeszcze jedną platformę. Od następnej produkcji będę istnieć również w Google Play!!! Założyłem właśnie konto programisty :D!
- Odsłon: 1145
Cieszy mnie to, że wreszcie mogę przekazać nowinę. Właśnie została wdrożona aktualizacja ostatniego projektu w tym roku, "Turn Chase" 😎! Szczegóły w środku.
- Odsłon: 1168
Ogłaszam kolejne przedświąteczne porządki w projektach 😊! Stosując tradycyjną metodę ciężkiej pracy, udało się zaktualizować następny tytuł 🔼. I to nie jest tylko aktualizacja "Jason Picross", lecz również poprzednika, "Cellonix" 😳! Dlaczego musiałem powrócić do poprzedniej gry? Czytaj do końca 📖!
- Odsłon: 1193
Po kolejnej pracy mogę już informować oficjalnie: Aktualizacja "Cellonix" do wersji 2.0 jest już faktem 😄!
- Odsłon: 1194
Mam dla wszystkich "niusa" 😀! Udało mi się w miarę sprawnie wrócić do pierwszego tytułu wydanego w tym roku i efekt końcowy został już zamieszczony. Aktualizacja "Idle RPG" podnosi numer wersji do 2.0 2️⃣!!!
- Odsłon: 1360
Co tu dużo pisać? Obiecałem i zrealizowałem! Mój trzynasty projekt jest już dostępny! Projekt "Turn Chase" widnieje już w Internecie 😁!
- Odsłon: 1270
Mam dla wszystkich niesamowitą nowinę! Dosłownie wczoraj (26 września) udało mi się wreszcie zakończyć testy "Turn Chase". Koniec testów wysnuwa jeden ważny wniosek: jest realna szansa na publikację w październiku 🏆!!!
- Odsłon: 1331
Kolejny artykuł o grze, nad którą pracuję! "Turn Chase" dalej pozostaje w fazie testowania i jeszcze nie wiadomo czy można to ukończyć w 100%! Przedstawiam Tobie najnowsze wiadomości o wspomnianym tytule 📰!
- Odsłon: 1220
Zabrałem się za kolejną gierkę do mojego portfolio, która tym razem będzie prostą turówką z elementami strategii. Tytuł zatwierdzony to "Turn Chase". Zapraszam, wchodź do środka i dowiedz się więcej 🙂!
- Odsłon: 1405
To jest ten dzień, gdy "Jason Picross" wychodzi na powierzchnię 😄. Moja pierwsza gra logiczna jest już dzisiaj dostępna do grania i kupowania! Zagraj już teraz klikając tutaj, na Newgrounds czy itch.io! Zachęcam również do wydawania opinii na podanych przed chwilą serwisach!
- Odsłon: 1315
Zabieram się za kolejny projekt chwytając tym razem za kategorię gier logicznych kryjących się pod hasłem "picross" ☑️. Sięgnę do kolejnego gatunku gier, aby nie być monotonnym z tymi grami akcji 🔫.
- Odsłon: 1329
Przyszedł następny tydzień, a w Twoją stronę leci kolejny mój projekt, tak jak zapowiadałem. "Cellonix" już dostępny do grania i do kupowania w postaci Edycji Premium 😃!!! Zapraszam do jednego i drugiego! Kuzynek gry "Xonix" już dostępny na mojej stronie oraz kilku serwisach - do wyboru, do koloru 😝!