Nareszcie doczekałem się tego dnia! Trailer "Surrounded" został w końcu opublikowany po ponad sześciu miesiącach żarliwej pracy w chaosie innych obowiązków! Żadne inne programowanie nie trwało u mnie tak długo. Film jest już na YouTube, a premiera gry odbędzie się tradycyjnie tydzień później, czyli 20 października!

TRAILER "SURROUNDED" NIE OZNACZA KOŃCA ROBOTY

Ustalmy wspólnie fakty. "Surrounded" został zakończony wzdłuż i wszerz w sposób jaki ja preferuję wydawać projekty. Po wielu zabiegach, poprawach, optymalizacjach, korektach, sprawdzeniach i eksportach, udało mi się wreszcie to skończyć w nadziei, że przyniesie mi to coś, o czym marzę od momentu rozpoczęcia swojej aktywności - większe zainteresowanie moją działalnością. Oto film:

Jednak to nie koniec pracy kręcącej się wokół gry. Przedstawię Wam dokładnie czego jeszcze możecie się spodziewać w przeciągu tygodnia, choć macie już to wypisane po prawej stronie w module "Postępy w działalności".

ZDJĘCIE NA INSTAGRAMA

Nieczęsto się na nim udzielam, natomiast teraz będzie okazja, aby coś wartościowego wstawić. W najbliższym czasie uwiecznię ten kamień milowy, aby i tam powiadomić ludzi, że trailer "Surrounded" został opublikowany. To będzie pierwsza rzecz.

NIESPODZIANKA NA FACEBOOKU

Nadal to "coś" muszę nazywać niespodzianką, bo chcę dochować tajemnicy do samego końca. Nie mogę jeszcze niczego zdradzić jednakże zaraz po publikacji fotografii na Instagramie, spodziewajcie się "cosika" na moim Facebooku. Takiego czegoś jeszcze nie było!

ARTYKUŁ O SAMEJ PUBLIKACJI "SURROUNDED"

20 października, 2021 roku, wypuszczam natychmiastowo "Surrounded" u siebie, na Kongregate, Newgrounds, itch.io, a także po raz pierwszy w mojej historii, także na Google Play. Zaraz po tej operacji, zabieram się za kolejny artykuł dotyczący projektu, aby stanowił kropkę nad i.

PLAYLISTA NA YOUTUBE ZE ŚCIEŻKĄ DŹWIĘKOWĄ

Będzie coś jeszcze po publikacji! Mianowicie, wypuszczę od siebie bonusowo filmy ze ścieżką dźwiękową, której część została wykorzystana na trailer "Surrounded". Kiedy? Dokładnie tydzień po publikacji.

"SURROUNDED" - PROJEKT, KTÓRY MIAŁ WYJŚĆ LATA WCZEŚNIEJ

Na koniec, mała ciekawostka odnośnie procesu "developmentu". Czy zdajecie sobie sprawę, że trailer "Surrounded" jak i sama gra miały pierwotnie wyjść już TRZY LATA TEMU? To był termin kiedy pierwszą wersję gry napisałem w "TIC-80", narzędziu do tworzenia gier retro nazywanego "konsolą fantasy". Drugi termin to był w zeszłym roku w okolicach kwietnia jak pisałem szablon w "HaxeFlixel". Pewne bariery nie do przeskoczenia sprawiły, że nie mogłem dokończyć tworzenia szablonu. Trzecie podejście zaliczyłem jak pisałem szablon we frameworku "raylib". Nawet super, tylko miał jedną wadę - nie był na tamtą chwilę przygotowany do prostego obsługiwania procesu budowy aplikacji na Androida. Nie wiedziałem co robić, jak robić, bo wszystko w języku C było pisane. Cóż było robić? Szablonu nie było, to i gra nie powstała, a wszystko dlatego że nie było starannej dokumentacji jak dla laików. Jedyny plus tego taki, że stało się to fundamentem do pisania szablonu w "Love2D".

Tak oto wracamy do teraźniejszości. Co do tego roku, to pierwotnie myślałem o sierpniu, potem o wrześniu, aż wreszcie dochodzimy do października, w którym wydam grę dopiero teraz. Szczerze? Czuję zażenowanie, bo patrząc na dwuletnią przerwę od ostatniej publikacji projektu "Turn Chase", to chyba zawiodłem na całej linii jako deweloper.

Logo gry "Surrounded"

Potrzeba było trzech lat, żeby projekt "Surrounded" ujrzał w końcu światło dzienne!


Jak sami widzicie, czeka na Was jeszcze parę miłych atrakcji i przed wydaniem "Surrounded", i po. Na tym zakończę pisanie, a Wy sobie usiądźcie spokojnie, odpalcie trailer "Surrounded" i czekajcie cierpliwie do 20 października. Oto kolejny krok do osiągnięcia mistrzostwa w swojej ukochanej dziedzinie.

PODOBNE ARTYKUŁY