Jason. Cała informatyka w jednym miejscu!

Cieszy mnie to, że wreszcie mogę przekazać Wam nowinę, że wdrożona została aktualizacja ostatniego projektu w tym nieszczęsnym roku, "Turn Chase". Po skończonej robocie, pragnę się z Wami podzielić moim następnym planem. Szczegóły w środku.

LISTA ZMIAN JAKIE DAJE AKTUALIZACJA "TURN CHASE" 2.0

Od dzisiaj, "Turn Chase" jest dostępny w wersji 2.0! Nie ma tu żadnych istotnych zmian o których należałoby się rozpisywać więc wrzucę jedynie listę zmian i już. Oto ona:

  • poprawiono kod źródłowy
  • zamieniono system zapisu na ulepszoną wersję (w związku z tym, stare zapisy nie zostaną wykryte!)
  • skorygowano kanały muzyki, aby zminimalizować konflikt z udźwiękowieniem
  • usunięto sterowanie myszką
  • poprawiono błędy językowe

Jak widać, nie ma tego dużo, a aktualizacja "Turn Chase" posiada numer 2.0 z tego samego powodu o którym pisałem już wcześniej.

Oto linki do "Turn Chase": Strona głównaKongregate | Newgrounds | itch.io

Logo gry "Turn Chase"

Aktualizacja "Turn Chase" 2.0 obowiązuje już we wszystkich serwisach, w tym także na mojej stronie!

CO DALEJ?

Projekty skończone. Za kilka dni tak jak co roku, będę chciał uwiecznić swój postęp wysyłając film na YouTube dotyczący mojej działalności programistycznej. W tym roku nie była powalająca jednak dla mnie każdy kamień milowy trzeba traktować poważnie. Tak więc 30 grudnia spodziewajcie się filmiku. "Idle RPG", "Cellonix", "Jason Picross" oraz "Turn Chase" zostaną już finalnie zaprezentowane jak na pokazie mody. Aktualizacja "Turn Chase" była ostatnią jaka była w planie. Przypomnę się jeszcze na ten temat wysyłając odrębny artykuł. Była mowa w poprzednim artykule o niespodziance więc teraz ją ujawnię. Po Sylwestrze, wrzucę własny pakiet wszystkich czterech tytułów, który będzie można kupić po obniżonej cenie. Coś takiego jak "Steam" teraz robi oblężenie świąteczne, przy czym nie spodziewajcie się jakichś astronomicznych zniżek. Szczegóły wkrótce.

Ostatnia sprawa to następca "PICO-8". Miał być "Amulet" o którym wspominałem już dawno jednak po dłuższych poszukiwaniach natrafiłem na lepsze narzędzie. Jest nim "HaxeFlixel". Posiada podział scen taki sam jak "Phaser", przyjemną składnię i przede wszystkim, zero jakichkolwiek limitów!!! W wolnych chwilach zaznajamiam się z językiem Haxe i pracuję już nad szablonem dla moich następnych gier.


Odezwę się znów dopiero po wypuszczeniu filmu, bo najpierw muszę pomyśleć nad jego koncepcją. W żaden magiczny sposób ona mi się nie pojawi. Zobaczcie jak się prezentuje aktualizacja "Turn Chase" i czekajcie cierpliwie do Sylwestra.

PODOBNE ARTYKUŁY