Jason. Cała informatyka w jednym miejscu!

GRY


Pierwszy pełny "build" wykonałem w styczniu, 2015 roku. Już od samego początku założyłem, że będę chciał publikować gry online przy użyciu HTML5 (z czasem dodałem inne platformy). Moje główne postulaty przy każdej grze to dwuwymiar i prostota. Popełniłem błąd chcąc kilka lat wcześniej zrobić pierwszą grę na kształt gigantycznej komercyjnej produkcji. Z biegiem czasu dotarło do mnie, że tak się nie da. Trzeba zacząć od samego początku.

Oto lista prezentująca wszystkie oficjalnie wydane gry mojego autorstwa. Publikuję je regularnie tutaj oraz na serwisach Newgrounds, itch.io i od 2021 roku także na Google Play. Od 2019 roku oprócz wersji darmowej posiadają również płatną Edycję Premium, którą można zakupić na stronie itch.io. Kliknięcie w tytuł kieruje bezpośrednio do gry, a nazwa programu odwołuje do strony głównej twórców oprogramowania z którego wówczas korzystałem. Gry akcji, strzelanki, gry zręcznościowe, arkanoid, wąż, gry logiczne. Każdy znajdzie coś dla siebie, a z biegiem czasu lista będzie się rozrastać. Programowanie to moja pasja.

Kliknij w tytuł, aby uruchomić grę online.

ROK TYTUŁ DATA WYDANIA PROGRAM
2016 Vemux*& 3 kwietnia Unity
Just Shoot*& 14 sierpnia
Breakin Block*& 20 listopada
2017 Snake 11 maja Phaser
Minifield& 25 czerwca
Crazy Collector& 8 sierpnia
Marball 26 listopada
2018 Vector Runners 20 kwietnia Phaser
Not So Jump! 11 czerwca
2019 Idle RPG 9 stycznia PICO-8
Cellonix 5 kwietnia
Jason Picross 6 maja
Turn Chase 11 października
2021 Surrounded 20 października LÖVE
2023 ASCBIIM ???

 

* - gry online wymagające włączonej w przeglądarce funkcjonalności "WebGL"

& - gry online wykorzystujące utwory muzyczne cudzego autorstwa