Od tej pory można bezkarnie słuchać mojej ścieżki dźwiękowej z gry "Cellonix" (link tutaj). Co prawda, to są tylko dwa utwory jednak pozostaje mi żyć nadzieją, że komuś się spodobają i słuchacz skoncentruje się na jakości, a nie ilości. Jeden i drugi film jest do Waszej dyspozycji. Zarówno tutaj na samym dole jak i na YouTube.

PRZYJĘCIE "CELLONIX" PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ

Projekt "Cellonix" nie zdobył szerszego zainteresowania, chociaż większość opinii jest całkiem pozytywnych. Padło jedno stwierdzenie, że sterowanie jest opóźnione i sprawia wrażenie spowolnionego jednak to nie jest kwestia żadnego "lagowania" gry. Jest to zwykły czasomierz kontrolujący prędkość ruchu. Widocznie dałem delikatnie za duże opóźnienie ruchu gracza i to powoduje odebranie tego jako przycinania gry.

Ponadto, niektórzy mieli problem ze znalezieniem przeciwnika z powodu nierzucającego się w oczy koloru. Wygląda na to, że nie dałem wyrazistej barwy wrogów, aby nikt nie miał problemów z omijaniem ich. Tak to jest jak się widzi to samo tysiąc razy i wzrok się już do tego przyzwyczaja. Skrzywdziłem sobie tylko niepotrzebnie "Cellonix".

Ocena średnia, skończyło się na 3/5 czyli nie jest źle, aczkolwiek popełniło się parę większych błędów z których wyciągnę lekcję na przyszłe projekty.


Odpalcie sobie muzyczkę jeśli jesteście zaciekawieni i do usłyszenia wkrótce!