Stało się, Proszę Państwa 😊! Premiera "Rumble In The Factory" miała miejsce wczoraj, 4 marca 🌟, zgodnie z zapowiedzią, a ja z uwagi na inne sprawy dopiero dzień później mogę o tym napisać 😜. Także zajrzyj do środka co mam do przekazania i co będzie dalej, zarówno w tym, jak w innych tematach 😀!
NADESZŁA PREMIERA "RUMBLE IN THE FACTORY"!
"I to jest prawda, to jest fakt" 😁. "RITF" zapoczątkowane w 2023 roku, weszło w końcu do sieci jako wersja 1.0 🏆. Produkt skończony, kompletny, grywalny 😎. Z pewnością są jeszcze jakieś chochliki, które mi umknęły, lecz to normalne w tym fachu.
![]() |
Miniatura "Rumble In The Factory".
"Rumble In The Factory" jest już dostępne do ogrania na mojej stronie. Grę znajdziesz też na serwisach itch.io oraz Newgrounds, o czym także informowałem wcześniej ✅. Raz kolejny przypominam także o takim fakcie, że projekt jest otwartoźródłowy i można się zapoznać z całą zawartością.
Parę słów od strony, o której jeszcze nic nie było
Było pisane o kulisach, o zwiastunie, o tym jak było ciężko, więc teraz skupię się na przyszłości. W wolnych chwilach będę oczywiście dalej opiekował się projektem tzn. łatał błędy, refaktoryzował, "wzbogacał" o nowe funkcjonalności itd., natomiast przez jakiś czas będzie to na drugim planie. A to dlatego, że teraz są inne zadania do wykonania i ich jest tak dużo, że trzeba nad nimi pracować już teraz.
Pozwolę sobie na taką dygresję, że "RITF" jest nawet całkiem fajnie odebrane na Newgrounds ☺️. W chwili pisania tego artykułu, ma ocenę 3.7/5 i znajduje się na liście "Featured Content":
![]() |
Widok sekcji "Featured Content" w serwisie Newgrounds, na której widać "Rumble In The Factory" (z dnia 5 marca, 2025 roku).
Także, miło mi 😁! Premiera "Rumble In The Factory" nieźle się przyjęła na tym serwisie ❤️!
Po wydaniu gry...
Opiszę jeszcze szybko czym się teraz będę zajmował i na tym zakończę artykuł oraz cały wątek "RITF" ✔️.
Pierwsza rzecz to mój Instagram. Mam zamiar do niego wrócić i dodać więcej materiału, bo trochę go porzuciłem z uwagi na karkołomne prace nad grą. Mimo wszystko, daje kiepskie zasięgi na ten moment.
Nowe artykuły w już istniejących kategoriach
Kolejnym przystankiem będzie powrót do artykułów. Wiem, że ktokolwiek może z niecierpliwością czekać na nowe materiały o tworzeniu gier, o języku Python bądź o innym temacie, który został już poruszony, dlatego będę dążył do poszerzania już istniejących kategorii 👍.
Nowa seria artykułów
Nie tylko chcę powiększyć te kategorie, które już występują. Planuję także wypuścić nową serię artykułów 💙. Jaka to będzie - dowiesz się w swoim czasie 😉!
Dalsze prace nad "Surrounded"
Kwestia, obok której nie mogę przejść obojętnie - "Surrounded" wciąż wymaga konserwacji, grzebania w kodzie, nowych implementacji i popularności. To będzie kolejny punkt moich prac.
Myślę, że dopiero wtedy, mogę przejść do kontynuowania prac nad nowo wypuszczoną grą i premiera "Rumble In The Factory" ze świeżą aktualizacją odbędzie się za kilka ładnych miesięcy. Ponieważ robię wszystko sam, od gier, po artykuły, nie ma szans tego przyspieszyć 🙄.
Koniec artykułu i koniec sprawy. "Rumble In The Factory" będzie jak najbardziej rozbudowywane, tylko na wszystko muszę znaleźć czas ⌚. Na odpoczynek też.