Jason. Cała informatyka w jednym miejscu!

Stało się, Proszę Państwa 😊! Premiera "Rumble In The Factory" miała miejsce wczoraj, 4 marca 🌟, zgodnie z zapowiedzią, a ja z uwagi na inne sprawy dopiero dzień później mogę o tym napisać 😜. Także zajrzyj do środka co mam do przekazania i co będzie dalej, zarówno w tym, jak w innych tematach 😀!

NADESZŁA PREMIERA "RUMBLE IN THE FACTORY"!

"I to jest prawda, to jest fakt" 😁. "RITF" zapoczątkowane w 2023 roku, weszło w końcu do sieci jako wersja 1.0 🏆. Produkt skończony, kompletny, grywalny 😎. Z pewnością są jeszcze jakieś chochliki, które mi umknęły, lecz to normalne w tym fachu.

Miniatura "Rumble In The Factory"

Miniatura "Rumble In The Factory".

"Rumble In The Factory" jest już dostępne do ogrania na mojej stronie. Grę znajdziesz też na serwisach itch.io oraz Newgrounds, o czym także informowałem wcześniej ✅. Raz kolejny przypominam także o takim fakcie, że projekt jest otwartoźródłowy i można się zapoznać z całą zawartością.

Parę słów od strony, o której jeszcze nic nie było

Było pisane o kulisach, o zwiastunie, o tym jak było ciężko, więc teraz skupię się na przyszłości. W wolnych chwilach będę oczywiście dalej opiekował się projektem tzn. łatał błędy, refaktoryzował, "wzbogacał" o nowe funkcjonalności itd., natomiast przez jakiś czas będzie to na drugim planie. A to dlatego, że teraz są inne zadania do wykonania i ich jest tak dużo, że trzeba nad nimi pracować już teraz.

Pozwolę sobie na taką dygresję, że "RITF" jest nawet całkiem fajnie odebrane na Newgrounds ☺️. W chwili pisania tego artykułu, ma ocenę 3.7/5 i znajduje się na liście "Featured Content":

Sekcja "Featured Content" na Newgrounds w dniu 5 marca, 2025 roku

Widok sekcji "Featured Content" w serwisie Newgrounds, na której widać "Rumble In The Factory" (z dnia 5 marca, 2025 roku).

Także, miło mi 😁! Premiera "Rumble In The Factory" nieźle się przyjęła na tym serwisie ❤️!

Po wydaniu gry...

Opiszę jeszcze szybko czym się teraz będę zajmował i na tym zakończę artykuł oraz cały wątek "RITF" ✔️.

Instagram

Pierwsza rzecz to mój Instagram. Mam zamiar do niego wrócić i dodać więcej materiału, bo trochę go porzuciłem z uwagi na karkołomne prace nad grą. Mimo wszystko, daje kiepskie zasięgi na ten moment.

Nowe artykuły w już istniejących kategoriach

Kolejnym przystankiem będzie powrót do artykułów. Wiem, że ktokolwiek może z niecierpliwością czekać na nowe materiały o tworzeniu gier, o języku Python bądź o innym temacie, który został już poruszony, dlatego będę dążył do poszerzania już istniejących kategorii 👍.

Nowa seria artykułów

Nie tylko chcę powiększyć te kategorie, które już występują. Planuję także wypuścić nową serię artykułów 💙. Jaka to będzie - dowiesz się w swoim czasie 😉!

Dalsze prace nad "Surrounded"

Kwestia, obok której nie mogę przejść obojętnie - "Surrounded" wciąż wymaga konserwacji, grzebania w kodzie, nowych implementacji i popularności. To będzie kolejny punkt moich prac.

Myślę, że dopiero wtedy, mogę przejść do kontynuowania prac nad nowo wypuszczoną grą i premiera "Rumble In The Factory" ze świeżą aktualizacją odbędzie się za kilka ładnych miesięcy. Ponieważ robię wszystko sam, od gier, po artykuły, nie ma szans tego przyspieszyć 🙄.


Koniec artykułu i koniec sprawy. "Rumble In The Factory" będzie jak najbardziej rozbudowywane, tylko na wszystko muszę znaleźć czas ⌚. Na odpoczynek też.

PODOBNE ARTYKUŁY