Po skończonej pracy nad albumem "Refleksje introwertyka" zabrałem się za kolejną gierkę do mojego portfolio, która tym razem będzie prostą turówką z elementami strategii. Tytuł zatwierdzony to "Turn Chase".

ZASADY GRY "TURN CHASE"

Zadaniem gracza będącego zielonym kwadracikiem (Pamiętacie? Lubię prostotę.) jest dojście do wyznaczonego miejsca wypełniając określone cele: zmieszczenie się w określonej ilości tur, zabicie określonej ilości przeciwników, zniszczenie wyznaczonych struktur itd. W "Turn Chase", przeciwnicy "uzbrojeni" w pathfinding, będą stale ścigać gracza poruszając się ciągle w jego kierunku próbując go otoczyć i wykończyć. Poza jednostkami, rolę będą też odgrywać dwie budowle: koszary które co jakiś czas sprowadzają nowego przeciwnika oraz wieżyczka, strzelająca pociskami w stronę gracza gdy znajduje się w polu rażenia. Całość otoczona systemem tur który będzie pierwszym moim podejściem w tym kierunku oraz piękną pikselową grafiką jak ponad 30 lat temu.

PRZYSZŁE PLANY PO PROTOTYPIE

Po ukończeniu poziomu będzie otrzymywać się punkt atrybutu podnoszący zdolności bojowe. Planuję też trzy poziomy trudności jednak tym razem dla każdego osobnego poziomu, a nie tak jak wcześniej, jednoznaczny wybór dla całego zapisu gry. Oprócz tego, wybór poziomu w postaci elektronicznej mapy tak dla przyjemnej odmiany. Co do ilości poziomów, to jeszcze nie wiem jak daleko będę w stanie je tworzyć ("PICO-8" posiada mocne ograniczenia co do rozmiaru gry), ale postaram się żeby trochę tych poziomów było.

Za parę dni jak projekt nieco urośnie, wspomnę o nim jeszcze raz. Przypominam, że cały czas przesyłam obrazki z postępów prac nad "Turn Chase" na Twitterze. Obserwujcie i bądźcie na bieżąco!

38298
Dzisiaj / TodayDzisiaj / Today34
Wczoraj / YesterdayWczoraj / Yesterday80
Tydzień / WeekTydzień / Week34
Miesiąc / MonthMiesiąc / Month2136