Czas na kolejną opinię o kolejnym programie! Tym razem pada na software odrobinę młodszy ode mnie, "RPG Maker 2000". Jestem pewny, że na pęczki można znaleźć recenzje mające już całe lata, aczkolwiek chciałbym mimo wszystko dorzucić kilka słów od siebie nie patrząc na rok wydania. Na końcu, krótko i zwięźle odpowiadam na pytanie czy to warto kupić, czy nie i pod jakimi względami. Zapraszam.

Postanowiłem nieoczekiwanie napisać parę słów o wszystkim dobrze znanym środowisku programistycznym (IDE), który w przeciwieństwie do większości ludzi, nie jest przeze mnie mile widziany. Zapraszam do czytania opinii odnośnie "Visual Studio", popularnego narzędzia autorstwa Microsoftu.

Następna opinia z mojej strony! Pomyślałem, że warto również skomentować oprogramowanie do tworzenia gier z którego sam korzystałem w zeszłym roku. Napiszę szczerze: NIE JESTEM ZADOWOLONY. Już odkładając na bok tę ignorancję twórcy na temat kursu "PICO-8. Podstawy" oraz cztery niewypalone projekty pod rząd. Teraz sam program, "PICO-8". Wady i zalety. Kupić czy nie kupić? Zapraszam serdecznie.

Dopiero co był Sylwester, a już powoli mija luty. Lubię wracać do przeszłości dlatego poświęcę teraz parę zdań na temat programu, który poznałem już lata temu będąc jeszcze dzieckiem. Mianowicie, "Unity". Od jakiegoś czasu jestem aktywny również na Quora, serwisie polegającym na odpowiadaniu na pytania z interesujących dla nas dziedzin. W anglojęzycznym serwisie już kilkakrotnie natrafiałem na pytania typu: "czy "Unity" nadaje się do gier 2D?". Postanowiłem na swojej stronie głównej opisać uzasadnienie czemu uważam, że ten znakomity silnik NIE pasuje do dwuwymiarowych gier.