Czas na kolejną opinię o kolejnym programie! Tym razem pada na software odrobinę młodszy ode mnie, "RPG Maker 2000". Jestem pewny, że na pęczki można znaleźć recenzje mające już całe lata, aczkolwiek chciałbym mimo wszystko dorzucić kilka słów od siebie nie patrząc na rok wydania. Na końcu, krótko i zwięźle odpowiadam na pytanie czy to warto kupić, czy nie i pod jakimi względami. Zapraszam.

Mamy sobotę więc czas na premierowy wpis! Zapowiedziałem na swoim Facebooku, że od grudnia zamieszczam nowy artykuł tylko w weekendy. Z powodu zbliżających się egzaminów nie jestem w stanie poświęcić im tyle samo czasu co poprzednio. Dzisiaj, przedstawienie swojej subiektywnej opinii na temat serwisu Newgrounds. Zapraszam do przeczytania!

Zgodnie z poprzednimi wypowiedziami na mojej stronie na Facebooku, wypowiadam się na temat serwisu LinkedIn. Wykonało się pięćdziesiąt udostępnień swoich artykułów i przyszedł czas na komentarz. Wybaczcie brutalną szczerość, ale tę stronę też możecie sobie odpuścić jeśli chodzi o efektywne promowanie swojej działalności. Szczegóły zostawiam w środku.

Postanowiłem nieoczekiwanie napisać parę słów o wszystkim dobrze znanym środowisku programistycznym (IDE), który w przeciwieństwie do większości ludzi, nie jest przeze mnie mile widziany. Zapraszam do czytania opinii odnośnie "Visual Studio", popularnego narzędzia autorstwa Microsoftu.

Następna opinia z mojej strony! Pomyślałem, że warto również skomentować oprogramowanie do tworzenia gier z którego sam korzystałem w zeszłym roku. Napiszę szczerze: NIE JESTEM ZADOWOLONY. Już odkładając na bok tę ignorancję twórcy na temat kursu "PICO-8. Podstawy" oraz cztery niewypalone projekty pod rząd. Teraz sam program, "PICO-8". Wady i zalety. Kupić czy nie kupić? Zapraszam serdecznie.

30 sierpnia, to jest dzisiaj! Tak jak zapowiadałem wielokrotnie na Facebooku, macie przed oczami moje subiektywne opinie odnośnie książki zatytułowanej "Java. Rusz głową!", która to od wielu lat stanowi świetną pozycję do nauki języka Java. Jednak czy dzisiaj, w 2020 roku, drugie wydanie jest nadal warte uwagi? Mam co do tego wątpliwości. Szczegóły zawarte są w środku. Nie zwlekać, zaglądać!

Przyszedł czas na definitywne podsumowanie efektywności pisania artykułów. Najpierw najważniejsza wiadomość: opłaciła się ta harówka! Z całą stanowczością. Wyświetlenia skoczyły do góry, parę subskrypcji również. Facebook też się odezwał i powiadomił o dodatkowych zainteresowanych, zatem jestem bliżej niż dalej! Artykuły, tak jak sądziłem, są w postaci fundamentów na których położyłem wszystko to, co istnieje już znacznie dłużej. Ponieważ ich nie było, miałem jedynie sam "dach", który był praktycznie niezauważalny. Sięgajcie do środka w celu ujrzenia dokładnych badań i analiz.

Dosłownie na chwilę odejdziemy od Javy, bo pragnę zabrać głos w sprawie rozwoju własnej działalności. Mamy początek maja i chyba wreszcie coś zaczyna się poprawiać w zakresie widoczności strony na Google. Kursy online otrzymują od dłuższego czasu większe zainteresowanie na YouTube! Zostało mi już bardzo niewiele, aby dojść do końca i zrównać się z pewną konkurencją. Zobaczymy wówczas czy będę miał argument by się wściec...

Pora podsumować serwis na którym się udzielałem przez okres sześciu miesięcy. To jest ten wcześniej przeze mnie wspomniany o nazwie "Quora" (link Wikipedii). Do czego on służy? W jaki sposób działa? Czy może pomóc przyciągnąć więcej ludzi do swojego biznesu? Czytajcie dalej, a poznacie odpowiedzi na te pytania.

Dopiero co był Sylwester, a już powoli mija luty. Lubię wracać do przeszłości dlatego poświęcę teraz parę zdań na temat programu, który poznałem już lata temu będąc jeszcze dzieckiem. Mianowicie, "Unity". Od jakiegoś czasu jestem aktywny również na Quora, serwisie polegającym na odpowiadaniu na pytania z interesujących dla nas dziedzin. W anglojęzycznym serwisie już kilkakrotnie natrafiałem na pytania typu: "czy "Unity" nadaje się do gier 2D?". Postanowiłem na swojej stronie głównej opisać uzasadnienie czemu uważam, że ten znakomity silnik NIE pasuje do dwuwymiarowych gier.