Żadnych postów przez dłuższy czas, bo jak zwykle praca i nauka. Nauka i praca. Aby zostawić jakiś post przed upływem tego tygodnia, przedstawię jakie będą nadchodzące publikacje swoich dokonań w 2020 roku biorąc pod uwagę wszystkie "filary" mojej działalności.

OTO NADCHODZĄCE PUBLIKACJE NA 2020 ROK

Pierwsze produkcje, które zostaną zbudowane przy pomocy "HaxeFlixel" to będą te projekty, które zostały już dawno ukończone, ale z różnych przyczyn nie zostały one wypuszczone z powodu funkcjonalności oprogramowań. Najpierw będzie "Surrounded". W połowie 2018 roku przesłałem GIF'a na swojego Twittera, który przedstawiał fragment z rozgrywki. Będzie to gra akcji polegająca na strzelaniu z wieżyczki do nadchodzących przeciwników, którzy zmierzają w stronę gracza umieszczonego na środku planszy. Miesiąc prac nad kodem, miesiąc prac nad testowaniem. Projektu nie wypuszczono, pisałem wcześniej dlaczego.

Doszedłem do wniosku, że skoro z "PICO-8" i tak już zrezygnowałem, najrozsądniejszym posunięciem będzie wybór takiego framework'a, który nie będzie mi truł nad głową, że czegoś jest za dużo. Potem staranna rekonstrukcja tych gier i wypuszczenie ich już na lepszym silniku. "Surrounded" już i tak za długo czekał na swoją kolej więc zaraz po stworzeniu gotowego szablonu, pozostaje dokończyć dzieła i definitywnie zakończyć ten epizod w 2020 roku.

Potem będzie "ASCBIIM". Ta gra też za dobrze wyszła, żeby wyrzucić ją ze swojej pamięci. Twitter dalej posiada GIFy wypuszczone w zeszłym roku, zerknijcie tutaj. Jest to pierwszy GIF zapowiadający ten projekt, który też nie doczekał się publikacji. Powodem była zbyt duża obszerność zawartości, kliknijcie tutaj w celu poznania szczegółów. Moim zdaniem, motyw składający się ze znaków ASCII również zasługuje na swoje miejsce w mojej kolekcji gier. Tutaj również była praca sięgająca prawie dwóch miesięcy. Nie pozwolę, by taki dobry projekt odszedł w zapomnienie, zatem od razu zabiorę się za przeniesienie projektu zaraz po "Surrounded". To będzie druga produkcja 2020 roku. Dalszą część póki co, zostawię dla siebie.

Co do programu, to na ten moment wstrzymam się jeszcze z odpowiedzią na pytanie "jaki będzie pierwszy program?". Jak napisałem wcześniej, to nie będą żadne zaawansowane projekty tylko ćwiczenia budowania przyzwoitych oprogramowań. Mogę napisać jedynie, że zajmę się jego tworzeniem zaraz po wydaniu "Surrounded". Patrząc na ilość obowiązków, może to być marzec lub kwiecień.


W tej chwili Was opuszczam i jak tylko będą postępy, wstawiam nowy artykuł na ten temat. Do usłyszenia!

PODOBNE ARTYKUŁY