Nadszedł czas na nowy artykuł, chociaż żadnych ciekawych wieści nie mam. Mamy luty 2020, a to oznacza czas w którym muszę kontynuować pracę nad postępem w kategorii gier, aby teraz "HaxeFlixel" mi służył jako "fabryczka" nowych tytułów.

LUTY 2020 ZOSTANIE POŚWIĘCONY NA TWORZENIE SZABLONU

Szablon sam w sobie nie będzie aż tak rozbudowany, zatem powinienem się z nim uwinąć do końca lutego. Nie tylko stworzenie "szkieletu" do przyszłych produkcji stanowi problem, lecz również zupełnie nowa składnia z którą się cały czas zapoznaję. Aby po raz kolejny dopasować swoje patenty, muszę znowu napisać wszystko od nowa "podstawiając" mechanizmy do nowej składni i znanej mi już budowy frameworka.

"HaxeFlixel" bardzo przypomina "Phasera", gdyż też występuje podział na tzw. "state'y", czyli osobne sceny, co uważam za bardzo wygodne jednak aby w całości poznać potencjał jaki siedzi w tym narzędziu, będę musiał mu poświęcić jeszcze sporo czasu. Właśnie dlatego może to potrwać znacznie dłużej niż się może wydawać na pierwszy rzut oka.

WPŁYW PRACY NA PREMIERĘ "SURROUNDED"

Muszę być z Wami szczery, ale z uwagi na poznawanie nowego narzędzia do tworzenia gier, luty 2020 może okazać się niewystarczający do stworzenia "Surrounded". Może to się ciągnąć nawet do kwietnia jeśli nie jeszcze dalej. Naprawdę staram się ze wszystkich sił, aby wykonywać swoje obowiązki jak najszybciej i jak najdokładniej, natomiast ja jeden nie mogę wiele zdziałać w jednym przebiegu czasowym. Przez resztę stycznia musiałem odpocząć od tego wszystkiego, a do tego jestem po poprawce ostatniego egzaminu więc miałem powód, żeby przez cały weekend odejść od tej codzienności.

Logo frameworka "HaxeFlixel"

Istnieją podstawy do przypuszczenia, że przez cały luty 2020 będą trwać prace nad szablonem w "HaxeFlixel"!

Źródło: GitHub


Luty 2020 z całą pewnością da mi w kość jeśli chodzi o nakład pracy dlatego postaram się to wszystko złożyć tak szybko jak się tylko da i zabrać się za konkrety.

PODOBNE ARTYKUŁY