Niniejszy artykuł będzie kolejnym nietypowym mającym związek z zapowiedzianą moją "rewolucją". Chodzi mi o plan przesyłania filmów na serwis TikTok. Okazał się on strzałem w dziesiątkę. To, o co walczyłem przez lata i szukałem w różnych serwisach, nagle znalazłem tutaj. Ten nieoczekiwany obrót sprawy uświadomił mi, że poniosłem porażkę związaną z działalnością. Popełniłem OLBRZYMI błąd. Błąd, który spowodował denerwowanie się o to samo parę lat dłużej. Szczegóły zostawiam w środku.

Ostatni raz pozwoliłem sobie podjąć próbę zainteresowania ludzi na grupach na Facebooku swoim materiałem o programowaniu. Na celownik wziąłem dwa tematy: pierwszy artykuł merytoryczny o języku programowania oraz recenzję książki z której czerpałem wiedzę. Przetestowałem trzy najświeższe języki jakie powstały na mojej stronie: Python, Kotlin oraz C#. Mam już wyniki udostępnień artykułów we wspomnianej kombinacji, aż w końcu przyszedł czas na wnioski.

Następny ważny dzień dotyczący mojej osoby. Dwadzieścia dni temu było sześciolecie mojej internetowej tożsamości, a dzisiaj? Dzisiaj wypadają 25 urodziny Jasona! Niektórzy z Was już wiedzą co to znaczy. Że rok starszy to też, ale również to, że tylko dzisiaj do północy macie szansę zakupić wszystkie moje pięć płatnych gier w cenie 75%, czyli kasujemy ćwiartkę!

Dziś jest znowu 3 kwietnia! Szóste okrążenie, szósty rok bycia artystą oficjalnie i szósty filar działalności jaki będzie stopniowo wchodził. Pisząc krótko: sześć lat Jasona! Więcej o nowym planie zostawię na sam koniec, a na razie sprawy organizacyjne i jak co roku, opowieść o mojej działalności tym razem z 2019 roku.

Ostatni bonusowy artykuł to przedstawienie moich planów artystycznych na nadchodzący 2022 rok! Schowajcie zdziwienie do kieszeni, jeśli go nie ukrywacie. Harmonogram wytycznych na cały rok mam wykonany już od dwóch miesięcy! A teraz...czas na prezentację!

Zanim pożegnamy rok 2021, czas na oficjalne zaprezentowanie wyników jakie podsuwają mi dwa narzędzia: "Google Search Console" oraz "Search Console Insights". Artykuły o języku Python rozpoczęte w kwietniu przyniosły ponad dwa miesiące temu zaskakujące wyniki wyświetleń strony! Postanowiłem się z Wami podzielić tymi informacjami oraz danymi, aby ewentualnie przekonać Was że pisanie artykułów się OPŁACA. Fakt, stwierdziłem tak samo znacznie wcześniej, ale to czego byłem świadkiem te parę miesięcy temu, przerosło moje oczekiwania i potwierdziło poprzednio postawioną tezę. Kolejny wysoki poziom zysków!

Tak, tak, kochani! Minął kolejny okrągły rok od legendarnego wydarzenia jakim było opublikowanie "Vemuxa" na Kongregate. Może w dowodzie niedługo będą 24 lata, ale Jason ma dopiero pięć! Tego samego dnia, zaznaczyłem pierwszy raz w życiu swoją obecność. Dziś jest pięciolecie pracy w Internecie jako twórca internetowy. Nowe pomysły, nowe wyzwania, nowe wymagania. Mam Wam dużo do powiedzenia i podzielę to na dwie części. Pierwsza dotyczyć będzie zmian na stronie, które już widzicie gołym okiem. Druga to będzie opis historii gier w 2018 roku. Zapraszam serdecznie każdego z Was!

Mamy sobotę, a zatem przedstawiam Wam kolejny artykuł dotyczący szczegółowych wyjaśnień co do wprowadzonych zmian na tej stronie. Większość z nich była drastyczna, ale konieczna celem znacznego podniesienia wyniku SEO a konkretniej, na celownik wziąłem prędkość wczytywania. Po dłuższym czasie przyjrzymy się tej sprawie ponownie jak tylko napiszę sporą garść o języku Python. Na tę chwilę zaprezentuję pomiary wyników optymalizacji strony pod kątem efektywności jej wczytywania, czyli co musiałem zrobić, żeby wynik był zadowalający.

Szczęśliwego Nowego Roku życzy Wam Jason! Niech 2021 rok obfituje przede wszystkim w dużo zdrowia, ale też same pozytywne chwile. Mamy 1 stycznia co oznacza, że czuję się zobowiązany zaprezentować Wam moje szczegółowe plany na pierwsze sześć miesięcy 2021 roku. Zachęcam do zapoznania się z niniejszym artykułem, bo w ten sposób będziecie wiedzieli kiedy i co konkretnie zostanie wypuszczone, o ile wszystko pójdzie gładko. Postanowiłem zmienić podstawową czcionkę dla artykułów, żeby jeszcze bardziej uwypuklić zmiany. Od tego momentu, będzie ona wykorzystywana w każdym następnym artykule.

Święta powoli się kończą, tak zresztą jak 2020 rok. Dzisiejszy materiał będzie poświęcony nadchodzącym zmianom jakich doświadczy strona główna jak zwykle zgodnie z kilkukrotnymi zapowiedziami na mojej stronie na Facebooku do której zachęcam zaglądać. Tym razem nie będzie dużo treści, aby nie zabierać dużo czasu tym bardziej, że niedługo każdy z nas wróci do szarej codzienności ze skwaszoną miną. Oto co niedługo zastaniecie na rok 2021.

Dzisiaj mam dla Was artykuł na temat efektywności artykułów. Jakiś czas temu dałem Wam znać na podstawie wykresów jak bardzo artykuły podniosły zainteresowanie moją stroną. Pokażę Wam teraz co o tym sądzi "Google Search Console", narzędzie do analizy pomiarów wyświetleń, a także informowania o wszelkich nieprawidłowościach mogących wpłynąć niekorzystnie na SEO.

Witam Was w same Mikołajki! Zbliżamy się coraz bardziej do nadchodzącego Sylwestra, zatem powoli zacznę ujawniać własne najbliższe plany na przyszłość, czyli co zostanie wydane na 2021 rok i kiedy. Sprawy lubią się u mnie komplikować same z siebie i to dotyczy niestety każdej "gałęzi". Gry, muzyka, a nawet artykuły. Koniecznie wejdźcie do środka i przeczytajcie resztę.

Przyszedł czas na definitywne podsumowanie efektywności pisania artykułów. Najpierw najważniejsza wiadomość: opłaciła się ta harówka! Z całą stanowczością. Wyświetlenia skoczyły do góry, parę subskrypcji również. Facebook też się odezwał i powiadomił o dodatkowych zainteresowanych, zatem jestem bliżej niż dalej! Artykuły, tak jak sądziłem, są w postaci fundamentów na których położyłem wszystko to, co istnieje już znacznie dłużej. Ponieważ ich nie było, miałem jedynie sam "dach", który był praktycznie niezauważalny. Sięgajcie do środka w celu ujrzenia dokładnych badań i analiz.

Dosłownie na chwilę odejdziemy od Javy, bo pragnę zabrać głos w sprawie rozwoju własnej działalności. Mamy początek maja i chyba wreszcie coś zaczyna się poprawiać w zakresie widoczności strony na Google. Kursy online otrzymują od dłuższego czasu większe zainteresowanie na YouTube! Zostało mi już bardzo niewiele, aby dojść do końca i zrównać się z pewną konkurencją. Zobaczymy wówczas czy będę miał argument by się wściec...

Wybaczcie to mocne spóźnienie tylko znowu były te zajęcia zdalne, godziny doprowadzają mnie do szału...ale nie o tym teraz. Dziś jest szczególny dzień o którym wspominałem jako kolejnym po 3 kwietnia. Dwadzieścia dni później też jest wyjątkowa okazja. 23 kwietnia to jest dzisiaj...i dzisiaj są 23 urodziny Jasona! To oznacza, że w ciągu tej doby, w ciągu dwudziestu czterech godzin, każdy z Was może kupić wszystkie moje dotychczasowo wydane gry o 23% taniej!!!

Dzisiaj jest szczególny dzień! Nawet jeśli wygląda tak samo jak cała reszta. Dzień, który zmienił moje życie. Dzień w którym poznaliście moją osobę od strony dewelopera gier. Dzień, który umożliwił mi zapoczątkowanie całej mojej działalności. 3 kwietnia, 2016 roku. Gry online i ich publikacja osiągnęła czwarty rok!!!

Szablon "HaxeFlixel" posiada jedynie drobnostki do ukończenia, które niestety zgodnie z przewidywaniami "najadą" na początek marca. Ponieważ jedno narzędzie odpowiada za eksport do kilku platform jednocześnie, musiałem jeszcze sprawdzić jak to się prezentuje na innych platformach, nie tylko na HTML5. Ten wątek chcę sobie zostawić na 1 marca dlatego też aby napisać coś jeszcze po tych kilku dniach nieobecności, chcę przypomnieć na temat górnej sekcji strony. Kolejna aktualizacja strony przyjdzie już niebawem!

Żadnych postów przez dłuższy czas, bo jak zwykle praca i nauka. Nauka i praca. Aby zostawić jakiś post przed upływem tego tygodnia, przedstawię jakie będą nadchodzące publikacje swoich dokonań w 2020 roku biorąc pod uwagę wszystkie "filary" mojej działalności.

Pisząc pierwszy artykuł i zajmując się sobą w nowym roku, zapomniałem na śmierć o istotnej rzeczy! Wstałem specjalnie po piątej, żeby naprawić ten błąd i wydać obiecany pakiet jak najszybciej. Od dzisiaj do końca stycznia 2020 roku, możecie kupić cały pakiet gier z edycjami Premium nawet 20% taniej!!!

Stało się to, co miało się stać! Żegnam się z 2019 rokiem z uśmiechem na ustach i tak oto witam się z rokiem 2020! W ramach pierwszego artykułu w nowym roku, przedstawię zmiany dotyczące strony zarówno obecne jak również te, które w niedługim czasie zostaną wprowadzone.

Trochę się przeciągnęło ze względu na stałe pilnowanie obecnych statystyk tu i ówdzie, dlatego trudno mi było znaleźć czas na artykuł. Oto moje dotychczasowe podsumowanie 2019 roku, który już uważam tragiczny, a jest jeszcze jeden kwartał.

Ze względu na zapowiadane wcześniej zmiany oraz nadchodzący kurs, postanowiłem dosadnie odświeżyć "design" mojej stronki i dopasować go do motywów "pixelowych". Przez jakiś czas strona główna będzie teraz ośmiobitowa, tak jak "PICO-8". Artykuł wyjątkowo znacznie dłuższy, bo mam sporo do powiedzenia.

Mija tydzień od ostatniego wpisu. Wiem, że to dostatecznie duży odstęp jednak nie jestem w stanie pisać regularnie o niedokończonej pracy. Jestem tylko ja jeden i naprawdę ciężko pisać w kilku serwisach naraz i jednocześnie pracować nad grą, kursem "PICO-8" i nauką studiów, która za kilka miesięcy będzie nieunikniona. Oto nowe wiadomości dotyczące i kursu, i gry!

Urodzony o 4:02, tak oto dzisiaj podniosłem się z łóżka po raz pierwszy mając 22 lata. Choć bez szaleństwa ani przyjęcia, mam sporo życzeń które chciałbym, żeby się urzeczywistniły. Mam nadzieję, że stanę się przez to lepszy z dojrzalszym nastawieniem na życie i pracę. Mam dla Was niespodziankę na 22 urodziny w związku z czym, czytajcie poniższy akapit.

Jest okazja do świętowania! Zwłaszcza dla mnie. Dokładnie trzy lata temu wypuściłem po raz pierwszy moją produkcję "Vemux" zaznaczając swój internetowy debiut. 3 kwietnia, 2016 roku. Data ta zapoczątkowała całą moją przyszłość. Wiem, że banalnie to brzmi, natomiast bardzo się cieszę, że czas tak gna do przodu, bo przynajmniej szybciej widać jakieś zmiany.

Nie dawałem znaku życia przez znacznie dłuższy czas, ponieważ jak nie gonitwa za robotą, to choroba mnie teraz dopadła. Niemniej jednak zdecydowałem się opisać moje najbliższe postanowienia na kwiecień.

Aby nie zostawiać tego samego tematu przez cały luty, postanowiłem podzielić się z Wami moimi planami na ten rok. Otóż myślę poważnie nad kolejnym kursem w stylu "Phaser: Poradnik dla początkujących", jednakże dla "PICO-8" w którym obecnie pracuję i dobrze się w nim czuję jako deweloper. Postanowienia te odkładam dopiero na wrzesień, ponieważ muszę się zastanowić nad całokształtem programu i również tym razem będę chciał zrobić z kursu potężną produkcję filmową.