Nastał wielki dzień dla mnie i mojej działalności!!!!! Mamy 20 października, a to oznacza, że premiera "Surrounded" jest DZISIAJ!!! Gra została już przeze mnie opublikowana na serwisy Kongregate, Newgrounds, itch.io oraz po raz pierwszy, na Google Play!!! Programowanie jeszcze nigdy nie było dla mnie aż tak męczące. Jestem cholernie ciekawy czy inna platforma może zdziałać cuda. Zapraszam Was do środka!

Nareszcie doczekałem się tego dnia! Trailer "Surrounded" został w końcu opublikowany po ponad sześciu miesiącach żarliwej pracy w chaosie innych obowiązków! Żadne inne programowanie nie trwało u mnie tak długo. Film jest już na YouTube, a premiera gry odbędzie się tradycyjnie tydzień później, czyli 20 października!

Należą się Wam wyjaśnienia odnośnie "Surrounded" i to od dawna. Miałem na głowie przygotowania do obrony pracy inżynierskiej przez co byłem zbyt mocno zaabsorbowany, że nie mogłem znaleźć ani chwili na redagowanie. Te klocki są już za mną, zatem piszę do Was i w te pędy wyjaśniam czemu gry nie ma do tej pory, a mamy już ostatni dzień września.

Czas na kolejny artykuł po znacznie dłuższej przerwie! Nie jest tajemnicą, że dużo pracuję, a wakacje mam tylko z nazwy. Mimo wszystko, przynoszę Wam wszystkim w końcu wspaniałą nowinę! Prace nad "Surrounded" zostały zakończone i czekają mnie tylko sprawy dotyczące samego eksportu gry oraz przygotowań do publikacji na Kongregate, Newgrounds, itch.io i po raz pierwszy w mojej historii, na Google Play! Zapraszam do środka!

Moi mili, koniec trasy w kwestii developmentu szablonu do gier! Miesiące żarliwych testów, poprawek i skryptów nareszcie doprowadziły mnie do sukcesu w tym zakresie! Jeszcze nigdy programowanie jednej rzeczy nie trwało aż tak długo. Jason jednak się łatwo nie poddaje i przynosi Wam w końcu kompletny i w pełni działający fundament na jakim będą "stać" przyszłe gry. To nie żarty, ruszam z "Surrounded" od 1 kwietnia! Gorąco zachęcam każdego czytelnika do zajrzenia do środka.

Zgodnie z kilkoma zapowiedziami na mojej stronie na Facebooku, teraz opiszę Wam szczegółowo jak będą wyglądać gry online i ich wersja demo, która od następnej produkcji będzie wypuszczana na serwisy internetowe zamiast edycji darmowej. Wszystkie następne programy w postaci gier będą miały dodatkową wersję demonstracyjną. Podzielę to na dwie części: dlaczego to wprowadzam i czemu to ma służyć oraz co będzie ona zawierać i jak przebiegać. Zapraszam serdecznie!

Nieoczekiwany punkt zwrotny w sprawie tworzenia następnych gier!!! Co prawda, "raylib" opisywany poprzednio wygląda na potężną bibliotekę do pisania gier w klasycznym stylu pętli while, aczkolwiek nie jest jeszcze przygotowany do działającego i wygodnego eksportowania na system Android. Jedynym wyjściem z tej sytuacji było znalezienie innego narzędzia działającego tak samo jak poprzednik. "Love2D", język Lua i bezbolesny ponoć eksport do APK. Czy taka mieszanka może zapewnić sukces?

Wcześniej to były jedynie "głośne myśli" na Facebooku, dzisiaj to już oficjalne postanowienie: zawieszam prace nad szablonem "raylib"! Nie może to się dłużyć coraz bardziej! Obowiązki się nawarstwiają, jest już połowa lipca, a ja nawet całego szablonu nie mam skończonego, nie mówiąc już o projekcie który miał w tym roku nadejść. Po mojemu już nie zdążę niczego opublikować w tym roku. Po prostu jest już za mało czasu na kolejne pisanie...

Artykuł jako wydanie specjalne!!! "Minifield" w dniu dzisiejszym przekroczył trzy lata od daty wydania. Podchodzę do niego wyjątkowo z powodu najwyższych notowań tego projektu, zatem trzeba było to jakoś "uczcić". W prezencie macie artykuł i następną nowinę ode mnie: będzie następna część tej retro platformówki!!! Teraz nie będę miał wyjścia i muszę przedstawić całą resztę planów dotyczących wypuszczania projektów.

Oto kolejny artykuł na temat szablonu we frameworku "raylib". Mija pierwsza połowa czerwca, a w chwili obecnej jestem na czwartym etapie polegającym na poszerzeniu sterowania o klawiaturę i ekran dotykowy. Jakie obecne są efekty? Zapraszam do czytania!