Zmieniłem plany i podjąłem już decyzję. Rezygnuję z piątego projektu w tym roku jakim miał być Fruity Match! Po raz kolejny muszę wycofać się w połowie, jednak tym razem nie chodzi o program w którym pracuję. Złożyło się na to coś innego.

ALBO FRUITY MATCH, ALBO AKTUALIZACJA CAŁEJ RESZTY

Wspominałem już o tym, że chcę jeszcze w tym roku zaktualizować wszystkie wydane projekty PICO-8, czyli mianowicie Idle RPG, Cellonix, Jason Picross oraz Turn Chase. Domyślam się, że nie da się tego dokonać w jeden tydzień. Grudzień za pasem, a biorąc pod uwagę komplikacje jakie zaszły w projekcie obecnym (zobacz akapit niżej), muszę z czegoś zrezygnować. Wolę już porzucić nowy projekt, a trochę doszlifować pozostałe, żeby zdążyć przed filmem podsumowującym, tak jak co roku.

FRUITY MATCH I KOLEJNE KOMPLIKACJE W PROJEKCIE

Projekt odstawił mi figla i pojawiły się problemy w mechanice odpowiedzialnej za powstawanie bonusów gdy połączy się określoną ilość tych samych owoców w jednym rzędzie. Raz się pojawia, a raz nie, innym razem słychać tylko dźwięk podpięty do funkcji a bonusu samego w sobie nie ma, a jeszcze jeden problem polega na nieuwzględnianiu bonusu, jeżeli przez przypadek połączą się dwa łańcuchy naraz. Szkoda tylko, że to wszystko "wyszło na wierzch" w momencie testowania poziomów. Dziwne, że podczas fazy prototypowej tego wszystkiego nie było. Być może to przez moje porządkowanie kodu, które było nieuniknione w PICO-8, natomiast nie mam zamiaru znowu analizować całego kodu. Wolę już poczekać do '20 i rozpocząć od nowa w Amulet o którym pisałem w poprzednim artykule.


Decyzja jest nieodwołalna. Zabieram się teraz migiem za aktualizacje, aby mieć święty spokój pod koniec grudnia.

45054
Dzisiaj / TodayDzisiaj / Today58
Wczoraj / YesterdayWczoraj / Yesterday97
Tydzień / WeekTydzień / Week641
Miesiąc / MonthMiesiąc / Month755