Tak, tak, kochani! Minął kolejny okrągły rok od legendarnego wydarzenia jakim było opublikowanie "Vemuxa" na Kongregate. Może w dowodzie niedługo będą 24 lata, ale Jason ma dopiero pięć! Tego samego dnia, zaznaczyłem pierwszy raz w życiu swoją obecność. Dziś jest pięciolecie pracy w Internecie jako artysta. Nowe pomysły, nowe wyzwania, nowe wymagania. Mam Wam dużo do powiedzenia i podzielę to na dwie części. Pierwsza dotyczyć będzie zmian na stronie, które już widzicie gołym okiem. Druga to będzie opis historii gier w 2018 roku. Zapraszam serdecznie każdego z Was!

Szczęśliwego Nowego Roku życzy Wam Jason! Niech 2021 rok obfituje przede wszystkim w dużo zdrowia, ale też same pozytywne chwile. Mamy 1 stycznia co oznacza, że czuję się zobowiązany zaprezentować Wam moje szczegółowe plany na pierwsze sześć miesięcy 2021 roku. Zachęcam do zapoznania się z niniejszym artykułem, bo w ten sposób będziecie wiedzieli kiedy i co konkretnie zostanie wypuszczone, o ile wszystko pójdzie gładko. Postanowiłem zmienić podstawową czcionkę dla artykułów, żeby jeszcze bardziej uwypuklić zmiany. Od tego momentu, będzie ona wykorzystywana w każdym następnym artykule.

Witam Was w same Mikołajki! Zbliżamy się coraz bardziej do nadchodzącego Sylwestra, zatem powoli zacznę ujawniać własne plany na przyszłość, czyli co zostanie wydane na 2021 rok i kiedy. Sprawy lubią się u mnie komplikować same z siebie i to dotyczy niestety każdej "gałęzi". Gry, muzyka, a nawet artykuły. Koniecznie wejdźcie do środka i przeczytajcie resztę.

Dokonało się! Zmusiłem się do akcji i przy wyjątkowo sprzyjających okolicznościach w domu, udało mi się nakręcić bonusowy film z podziękowaniami dla Was, dla pierwszych dwustu osób subskrybujących Jasona! 200 subskrypcji w ciągu czterech lat nie brzmi "cool", aczkolwiek mając świadomość, że to dopiero początek, i tak było poczucie obowiązku, żeby Wam za to podziękować! Wbijajcie do środka artykułu i obejrzyjcie film!

Udało się! Tak skonany osiągnąłem wyznaczony przez siebie próg i piszę do Was po raz ostatni dzień po dniu. Jason ma na swojej stronie 250 artykułów!!! Nadszedł czas, aby porządnie odpocząć od ich ciągłego pisania. Nie znaczy to oczywiście, że usiądę sobie na tyłku czekając do końca roku na gwiazdkę z nieba. Zapraszam do artykułu w sprawie szczegółów.

Dosłownie na chwilę odejdziemy od Javy, bo pragnę zabrać głos w sprawie rozwoju własnej działalności. Mamy początek maja i chyba wreszcie coś zaczyna się poprawiać w zakresie widoczności strony na Google. Kursy online otrzymują od dłuższego czasu większe zainteresowanie na YouTube! Zostało mi już bardzo niewiele, aby dojść do końca i zrównać się z pewną konkurencją. Zobaczymy wówczas czy będę miał argument by się wściec...

Dzisiaj jest szczególny dzień! Nawet jeśli wygląda tak samo jak cała reszta. Dzień, który zmienił moje życie. Dzień w którym poznaliście moją osobę od strony dewelopera gier. Dzień, który umożliwił mi zapoczątkowanie całej mojej działalności. 3 kwietnia, 2016 roku. Gry online i ich publikacja osiągnęła czwarty rok!!!

Wyjątkowo odejdę dzisiaj całkowicie od spraw dotyczących programowania, gdyż chcę w końcu podzielić się swoimi opiniami na temat znanego wszystkim serwisu do publikowania filmów, YouTube. Bardzo uważnie mu się przyglądałem przez wiele miesięcy. To, czego byłem świadkiem całkiem niedawno (a mam na myśli swój utwór "N.E.R.W.") przelało czarę goryczy i czas opuścić wszystkie zasłony! To już są szczyty!

Szablon "HaxeFlixel" posiada jedynie drobnostki do ukończenia, które niestety zgodnie z przewidywaniami "najadą" na początek marca. Ponieważ jedno narzędzie odpowiada za eksport do kilku platform jednocześnie, musiałem jeszcze sprawdzić jak to się prezentuje na innych platformach, nie tylko na HTML5. Ten wątek chcę sobie zostawić na 1 marca dlatego też aby napisać coś jeszcze po tych kilku dniach nieobecności, chcę przypomnieć na temat górnej sekcji strony. Kolejna aktualizacja przyjdzie już niebawem!

Żadnych postów przez dłuższy czas, bo jak zwykle praca i nauka. Nauka i praca. Przez to wszystko nie udało się nagrać materiału na utwór więc pojawi się dopiero po 11 stycznia, 2020 roku. Aby zostawić jakiś post przed upływem tego tygodnia, przedstawię kolejność publikowania swoich dokonań w 2020 roku biorąc pod uwagę wszystkie "filary" mojej działalności.