Jason. Cała informatyka w jednym miejscu!

Nie mylicie się :). Wziąłem byka za rogi i sprawnie złożyłem muzykę do gry, która jest zawsze ostatnim elementem do zrobienia, bo zależało mi na szybkim wypuszczeniu. Przynajmniej zwiastun udało się wypuścić jeszcze w marcu i już możecie go zobaczyć poniżej :). Wkrótce będziecie mogli przywitać "Cellonix" z otwartymi ramionami!!!

KIEDY PREMIERA GRY "CELLONIX"?

Gra będzie dostępna dokładnie za tydzień, 5 kwietnia. Wersja internetowa (darmowa) będzie tylko angielska, a po zakupieniu Edycji Premium na itch.io będzie możliwość pobrania wersji polskiej. Od razu mówię, że to nie jest oznaka perfidii z mojej strony, że niby tylko po angielsku wypuszczam masowo bo mam taki kaprys, tylko dlatego, że "PICO-8" narzuca limity co do obszerności kodu, a co za tym idzie implementacja wersji dwujęzycznej mogłaby mnie narazić na niemożność wyeksportowania gry. Dlatego też byłem zmuszony podzielić to sobie na dwie osobne wersje językowe, polską i angielską.

Jeśli jesteście zainteresowani produkcją, zapraszam do minutowego fragmentu zamieszczonego poniżej jako zwiastun gry "Cellonix", która niebawem nadejdzie ;).

Logo gry "Cellonix"

Mój nowy projekt pojawi się 5 kwietnia jako druga produkcja wspierana przez "PICO-8"!

EDYCJA PREMIUM

Pełna wersja gry "Cellonix" otwiera przed graczem 20 kolejnych poziomów, kilka odznaczeń więcej oraz podniesienie limitu osiągalnej rangi. Będzie ona dostępna do kupienia na stronie itch.io od razu, jak tylko opublikuję grę na wszystkich innych serwisach. Będzie kosztować ona 2.99 USD czyli około dziesięciu złotych.

Nie martwcie się, wszystko już jest przygotowane :). Wam pozostaje ostatni tydzień cierpliwości. Tymczasem obejrzyjcie poniżej zwiastun filmowy nadchodzącej gry "Cellonix" i czekajcie spokojnie do piątego kwietnia!