Nie mam niestety z żadnej strony dobrych wieści. Z powodu zbyt dużej obszerności gry, "ASCBIIM" nie pojawi się w najbliższym czasie! W środku tłumaczę co jest przyczyną.

"ASCBIIM" OKAZAŁ SIĘ ZBYT DUŻY

Jakbym liczył i jakbym się nie starał, nici z wydawania w lutym. Sprawa się skomplikowała znacznie bardziej niż oczekiwałem, a wszystko za sprawą limitu znaków, który "PICO-8" posiada w granicach 8192 "token'ów". Znak równości, odwoływanie się do obiektu za pomocą kropki, funkcja, dostęp do argumentu w tablicy i kilka innych rzeczy, pobiera jeden taki "token". Zanim się zdołałem rozpisać porządnie przy "ASCBIIM", limit się już wyczerpał. Fakt, że koniec końców udało się mocno zoptymalizować kod źródłowy i jakoś zejść poniżej limitu, to jest jeszcze jeden problem w postaci rozmiaru po kompresji.

Dwa języki + obszerne nazwy zmiennych i metod spowodowało wzrost rozmiaru i to mocno ponad granicę (130%). Jedyna szansa to tzw. "minifikacja" kodu. Jest to proces "kurczący" cały kod źródłowy do granic możliwości powodując, że zmienne i metody przyjmują za nazwę same literki, przez co rozmiar pliku ulega znacznemu zmniejszeniu. Mam nadzieję, że uda się wreszcie wypuścić "ASCBIIM", bo na marzec planuję coś specjalnego. Czekajcie na dalsze info.