"Cellonix" nie zdobył zainteresowania, czego jak najbardziej się spodziewałem. W związku z tym zabieram się za kolejny projekt chwytając tym razem za kategorię gier logicznych kryjących się pod hasłem "picross". Raz kolejny sięgnę do kolejnej kategorii w nadziei, że przyniesie mi znaczne korzyści.

Przyszedł następny tydzień, a w Waszą stronę leci kolejny mój projekt, tak jak zapowiadałem. "Cellonix" już dostępny do grania i do kupowania w postaci Edycji Premium!!! Zapraszam do jednego i drugiego! Kuzynek gry "Xonix" dostępny na mojej stronie oraz na poniższych serwisach. Do wyboru, do koloru.

Jest okazja do świętowania! Zwłaszcza dla mnie. Dokładnie trzy lata temu wypuściłem po raz pierwszy moją produkcję "Vemux" zaznaczając swój internetowy debiut. 3 kwietnia, 2016 roku. Data ta zapoczątkowała całą moją przyszłość. Wiem, że banalnie to brzmi, natomiast bardzo się cieszę, że czas tak gna do przodu, bo przynajmniej szybciej widać jakieś zmiany. Z tej okazji, postanowiłem odświeżyć swój zwiastun kanału na 2019 rok. Możecie się już z nim zapoznać odtwarzając film znajdujący się na samym dole.

Nie mylicie się. Wziąłem byka za rogi i sprawnie złożyłem muzykę do gry, która jest zawsze ostatnim elementem do zrobienia bo zależało mi na szybkim wypuszczeniu. Przynajmniej zwiastun udało się wypuścić jeszcze w marcu i już możecie go zobaczyć poniżej. Wkrótce będziecie mogli przywitać "Cellonix" z otwartymi ramionami!!!

Nie dawałem znaku życia przez znacznie dłuższy czas, ponieważ jak nie gonitwa za robotą, to choroba mnie teraz dopadła. Niemniej jednak zdecydowałem się opisać moje najbliższe postanowienia na kwiecień.

Krótko i zwięźle: wydawanie "ASCBIIM" odwołane!!! Oto krótkie podsumowanie mojej niespełna dwumiesięcznej pracy, która poszła do kibla.

Nie mam niestety z żadnej strony dobrych wieści. Z powodu zbyt dużej obszerności gry, "ASCBIIM" nie pojawi się w najbliższym czasie!

Nie pisałem niczego przez kilka dni, bo ciężko pracuję nadal nad "ASCBIIM", w którym został mi jeszcze spory kawał do zrobienia. Tym razem chcę poruszyć istotny temat jeśli chodzi o gry, a w szczególności o znaną wszystkim platformę Steam (to ich strona główna).

Jeśli będziecie chcieli publikować swoje gry w Internecie tak jak ja, zastanówcie się dwa razy nad Kongregate. Z tym serwisem "walczę" od początku mojej działalności o równe traktowanie, bo przez te lata zwracałem baczną uwagę na pewne szczegóły niedające mi spokoju do teraz i dziwię się, że w ogóle miały miejsce. Przedstawiam argumenty dlaczego uważam, iż serwis ten jest po prostu do DUPY.

Aby nie zostawiać tego samego tematu przez cały luty, postanowiłem podzielić się z Wami moimi planami na ten rok. Otóż myślę poważnie nad kolejnym kursem w stylu "Phaser: Poradnik dla początkujących", jednakże dla "PICO-8" w którym obecnie pracuję i dobrze się w nim czuję jako deweloper. Postanowienia te odkładam dopiero na wrzesień, ponieważ muszę się zastanowić nad całokształtem programu i również tym razem będę chciał zrobić z kursu potężną produkcję filmową.

Nie zdziwię Was jeśli napiszę, że pracuję już od dwóch tygodni nad kolejnym projektem noszącym tytuł "ASCBIIM" jednak tym razem znacznie bardziej go przedstawię. Mam nadzieję, że zainteresuję tematem.