Krótko i zwięźle: wydawanie "ASCBIIM" odwołane!!! Oto krótkie podsumowanie mojej niespełna dwumiesięcznej pracy, która poszła do kibla.

Nie mam niestety z żadnej strony dobrych wieści. Z powodu zbyt dużej obszerności gry, "ASCBIIM" nie pojawi się w najbliższym czasie!

Nie pisałem niczego przez kilka dni, bo ciężko pracuję nadal nad "ASCBIIM", w którym został mi jeszcze spory kawał do zrobienia. Tym razem chcę poruszyć istotny temat jeśli chodzi o gry, a w szczególności o znaną wszystkim platformę Steam (to ich strona główna).

Jeśli będziecie chcieli publikować swoje gry w Internecie tak jak ja, zastanówcie się dwa razy nad Kongregate. Z tym serwisem "walczę" od początku mojej działalności o równe traktowanie, bo przez te lata zwracałem baczną uwagę na pewne szczegóły niedające mi spokoju do teraz i dziwię się, że w ogóle miały miejsce. Przedstawiam argumenty dlaczego uważam, iż serwis ten jest po prostu do DUPY.

Aby nie zostawiać tego samego tematu przez cały luty, postanowiłem podzielić się z Wami moimi planami na ten rok. Otóż myślę poważnie nad kolejnym kursem w stylu "Phaser: Poradnik dla początkujących", jednakże dla "PICO-8" w którym obecnie pracuję i dobrze się w nim czuję jako deweloper. Postanowienia te odkładam dopiero na wrzesień, ponieważ muszę się zastanowić nad całokształtem programu i również tym razem będę chciał zrobić z kursu potężną produkcję filmową.

Nie zdziwię Was jeśli napiszę, że pracuję już od dwóch tygodni nad kolejnym projektem noszącym tytuł "ASCBIIM" jednak tym razem znacznie bardziej go przedstawię. Mam nadzieję, że zainteresuję tematem.