Ogłaszam kolejne przedświąteczne porządki w projektach! Stosując tradycyjną metodę ciężkiej pracy, udało się zaktualizować następny tytuł. I to nie jest tylko "Jason Picross", ale również poprzednik, "Cellonix"! Dlaczego musiałem powrócić do poprzedniej gry? Czytajcie dalej!

Po kolejnej pracy mogę już informować oficjalnie: "Cellonix" jest już w wersji 2.0!

Mam dla Was newsa! Udało mi się w miarę sprawnie wrócić do pierwszego tytułu wydanego w tym roku i efekt końcowy został już zamieszczony. "Idle RPG" otrzymuje łatkę o numerze 2.0!!!

Zmieniłem plany i podjąłem już decyzję. Rezygnuję z piątego projektu w tym roku jakim miał być "Fruity Match"! Po raz kolejny muszę wycofać się w połowie, jednak tym razem nie chodzi o program w którym pracuję ani na te same uciążliwe limity. Złożyło się na to coś innego.

Cisza od kilku dni spowodowana brakiem wyraźnych postępów w jakimkolwiek kierunku. Mając na uwadze to, że 2019 rok (całe szczęście) niedługo przejdzie do historii, napiszę co nieco o niedawno podjętej decyzji. Mianowicie, odchodzę od programu "PICO-8"!!!

Ponad miesiąc ani słowa o kursie myśląc, że coś się zmieni w kwestii wyświetleń, ale dalej tak samo. Czas na skomentowanie tej sytuacji, aby skłaniać się do tego, że kurs PICO-8. Podstawy też już nie wypali jak powinien...

1 listopada. Po trudnych chwilach w październiku i tych mniejszych, i tych większych, mam ochotę to podsumować i zaprezentować wyniki. Oto mój tegoroczny październik z grą "Fruity Match" w roli głównej!

Chyba nie muszę niczego dodatkowo wyjaśniać. Mały powrót do "Turn Chase" skutkujący wydaniem ścieżki dźwiękowej. Od teraz na YouTube!

Ponad tydzień bez artykułu, bo musiałem wpierw zaliczyć jakiś postęp w projekcie. Teraz jest co pokazać i w chwili obecnej zapowiadam kolejny projekt gry, która BYĆ MOŻE pojawi się jeszcze w tym roku! Następny przystanek: "połącz trzy".

Trochę się przeciągnęło ze względu na stałe pilnowanie obecnych statystyk tu i ówdzie, dlatego trudno mi było znaleźć czas na artykuł. Oto moje plany na resztę 2019 roku.

Co tu dużo pisać? Obiecałem i zrealizowałem! Mój trzynasty już projekt jest dostępny! "Turn Chase" widnieje już w internecie!

Nareszcie!!! Możecie już oglądać zwiastun gry na którą wszyscy czekaliście! Trailer "Turn Chase" teraz, publikacja 11 października!

Mamy koniec września i tym sposobem udało się zakończyć publikację calutkiej pierwszej serii kursu o "PICO-8". Jeśli zadajecie sobie pytanie "co teraz?", to już przynoszę odpowiedź: zapewnijcie mi oglądalność!

Mam dla Was wszystkich niesamowitą nowinę! Dosłownie wczoraj (26 września) udało mi się wreszcie zakończyć testy tej długotrwałej produkcji Turn Chase. Oto wnioski na dzień dzisiejszy:

Jak w tytule. Jesteśmy już po piętnastu odcinkach kursu PICO-8. Podstawy. Chociaż dalej to nie idzie jak powinno, to powoli zaczyna coś iść w pożądanym kierunku. Co konkretnie wpłynęło choć odrobinę na korzystne zmiany i co będzie dalej PO wypuszczeniu reszty filmów?

Kolejny artykuł miał być znowu na temat kursu PICO-8, natomiast potem uświadomiłem sobie, że niczego nie napisałem na temat mojej kolejnej gry, która wyjątkowo ciągnie się jak flaki z olejem. "Turn Chase" dalej pozostaje w fazie testowania czy można to ukończyć w 100%!

W tę sobotę postanowiłem podzielić się wstępnymi spostrzeżeniami po publikacji pierwszych pięciu odcinków kursu "PICO-8. Podstawy".

Na YouTube jest już zamieszczony premierowy materiał mojego długo oczekiwanego kursu, PICO-8. Podstawy! Już teraz zachęcam do oglądania!

To już ostatni dzień sierpnia! Ostatni weekend dzieli od publikacji odcinków, zatem przyszedł czas na dodatkowe uzupełnienie informacji o nadchodzących odcinkach przygód z PICO-8! Przedstawiam pięć pierwszych odcinków, które zostaną wydane w nadchodzącym tygodniu!

Tak jest, moi drodzy! Nie ma co zaprzeczać prawdzie. Premiera kursu PICO-8. Podstawy odbędzie się dokładnie za tydzień!!!