Nareszcie, po załatwieniu sobie ładnej fryzury, witam się z Wami po raz drugi przed kamerą ogłaszając już "bardziej oficjalnie" kolejny album nad którym zacząłem pracować, "Refleksje introwertyka". Szczerze nie wiem, kiedy możecie spodziewać się publikacji. Dochodzę dopiero do połowy postępu, zgodnie z procentem umieszczonym na stronie głównej. Zapraszam do oglądania.

Od tej pory można bezkarnie słuchać mojej ścieżki dźwiękowej z gry "Cellonix". Co prawda, to są tylko dwa utwory, jednak pozostaje mi żyć nadzieją, że komuś się spodobają. Jeden i drugi film jest do Waszej dyspozycji.

"Cellonix" nie zdobył zainteresowania, czego jak najbardziej się spodziewałem. W związku z tym zabieram się za kolejny projekt chwytając tym razem za kategorię gier logicznych. Słyszeliście takie terminy jak "nonogram" czy "picross"? Jest to rodzaj gier w których staramy się odgadnąć obrazek z gołej planszy dysponując jedynie wskazówkami w postaci cyferek umieszczonych obok planszy. Teraz zainteresuję się czymś takim. Prototyp skończyłem już dzisiaj więc będę teraz zabierać się za całą resztę: odznaczenia, menusy, poziomy, dźwięki i inne elementy. Zapraszam do Twittera, aby obejrzeć jak to będzie wyglądać. Miejcie to na uwadze, że to jest faza prototypowa, zatem może to się później różnić w mniejszym lub większym stopniu. Tytuł mówiący sam za siebie: "Jason Picross".

"Jason Picross" na Twitterze

Przyszedł następny tydzień, a w Waszą stronę leci kolejny mój projekt, tak jak zapowiadałem. "Cellonix" już dostępny do grania i do kupowania w postaci Edycji Premium!!! Zapraszam do jednego i drugiego! Dostępny na mojej stronie, na Kongregate, na Newgrounds oraz itch.io. Do wyboru, do koloru.

Jest okazja do świętowania! Zwłaszcza dla mnie. Dokładnie trzy lata temu wypuściłem po raz pierwszy moją produkcję "Vemux" zaznaczając swój internetowy debiut. 3 kwietnia, 2016 roku. Data ta zapoczątkowała całą moją przyszłość. Wiem, że banalnie to brzmi (co to jest trzy lata), natomiast bardzo się cieszę, że czas tak gna do przodu, bo przynajmniej szybciej widać jakieś zmiany. Z tej okazji, postanowiłem odświeżyć swój zwiastun kanału na 2019 rok. Możecie się już z nim zapoznać klikając poniżej. Do zobaczenia za rok!!!

Tak sobie patrzę na plany w obecnym roku i napotykam na zrobienie solucji kolejnej gry. Potem zerkam do kanału żeby zobaczyć ile wyświetleń przybyło i widzę ewidentnie, że to po prostu nie ma sensu! Nie będę się zabierać za filmy jak ukończyć moją własną grę. To ktoś inny powinien robić, jakiś fan, kanał przedstawiający walkthrough'y, ale nie ja sam. Nie dajmy się zwariować. Krótko pisząc, zapominam o robieniu tych filmów i usuwam dwie poprzednie solucje (mam na myśli "Vemux" oraz "Just Shoot"). Nie ma co zawracać sobie tym głowy "dla sztuki".

Nie mylicie się. Wziąłem byka za rogi i sprawnie złożyłem muzykę do gry, która jest zawsze ostatnim elementem do zrobienia bo zależało mi na szybkim wypuszczeniu. Przynajmniej zwiastun udało się wypuścić jeszcze w marcu i już możecie go zobaczyć poniżej.

"Cellonix" będzie dostępny dokładnie za tydzień, 5 kwietnia. Tak jak pisałem wcześniej, wersja internetowa (darmowa) będzie tylko angielska, a po zakupieniu Edycji Premium na itch.io będzie możliwość pobrania wersji polskiej. Od razu mówię, że to nie jest oznaka perfidii z mojej strony, że niby tylko po angielsku wypuszczam masowo bo mam taki kaprys tylko dlatego, że kieruję to w zdecydowanej większości do amerykańskich odbiorców, a wypuszczanie dwóch takich samych aplikacji byłoby po prostu durne. Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam do minutowego fragmentu z gry.

Nie dawałem znaku życia przez znacznie dłuższy czas, ponieważ jak nie gonitwa za robotą, to choroba mnie teraz dopadła. Niemniej jednak zdecydowałem się opisać moje najbliższe postanowienia.

Na przyszły miesiąc planuję wydać kolejny zwiastun kanału na 2019 rok z okazji mojego trzyletniego istnienia jako Jason. Uważam, że jest to wyjątkowa okazja i w związku z tym zwiastun też będzie wyjątkowy. Telegraficzny skrót moich dotychczasowych dokonań. Tak bym to określił jednym zdaniem. Przypominam, 3 kwietnia odbędzie się publikacja.

Jeśli chodzi o gry, to też nie pozostanę dłużny i postaram się wydać kolejny projekt nad którym już kończę pracę pt. "Cellonix". Na Twitterze znajdują się już obrazki ukazujące etapy mojej pracy od strony rozgrywki. Tym razem nie będzie problemów z limitem, ręczę za to. Sam jestem wkurzony, że aż kwartał odstępu będzie dzielić "Idle RPG" od "Cellonix", ale nic się na to nie poradzi. W każdym razie, jak poprzednio, będą dwie edycje, jednak od tego projektu stosuję podział na osobne gry dla dwóch wersji językowych. To znaczy, że po zakupie edycji Premium, będzie można wybrać polską lub angielską wersję językową. To pozwoli na wyodrębnienie miejsca na teksty, co pozwoli na uniknięcie takich problemów jakie miały miejsce przy "ASCBIIM". Po wypuszczeniu obecnej produkcji, postaram się wydać stosowny update "Idle RPG", aby dokonać podziału na dwie wersje językowe. Pracuję na pełnych obrotach, bo na stronie itch.io będzie dostępna specjalna zniżka na moje gry w dzień moich urodzin. 23 kwietnia stukną mi 22 lata, zatem "Idle RPG" i "Cellonix" (jeśli zdążę wydać), będzie można kupić 22% taniej. Będę taką zniżkę wydawać co roku, a żeby uczynić ją bardziej oryginalną, co roku procent będzie się podnosić o jeden, zatem jak będę mieć 50 lat, wszystkie ceny spadną o połowę.

Kolejna rzecz to album o którym ciągle nawijam nie dając żadnych istotniejszych szczegółów. Prace nad nim zostały już rozpoczęte. Minialbum nad którym siedzę będzie nosić tytuł "Refleksje introwertyka". Będzie znacznie mniejszy od "Szkolnych realiów", ponieważ na wakacje mam inne plany o których mowa w następnym akapicie. Wiem, że obiecałem dorzucić postęp na stronie głównej, ale nie chciałem jeszcze zdradzać moich planów. Być może niektórzy zauważyli, że jak dałem postęp pierwszego albumu, to dorzuciłem też jego tytuł. Nie chciałem go jeszcze ujawniać. Piszę o tym tutaj dlatego, że postaram się właśnie w kwietniu zapowiedzieć filmowo mój drugi albumik już bardziej oficjalnie przed kamerą, tak jak wtedy.

Ostatnim tematem do poruszenia jest plan wydania kolejnego kursu. Czas zabawić się raz kolejny w nauczyciela i znów wydać 20-odcinkowy kurs, jednak tym razem na temat "PICO-8". Opanowałem go na tyle, że spokojnie mogę tłumaczyć innym jak z niego korzystać. Zasady takie same: robota w wakacje, zwiastun tydzień przed premierą, premiera 1 września, jeden odcinek dziennie poza weekendem, 20 odcinków na serię. Wysoka oglądalność = kolejna seria. Prosty deal. Bardzo polubiłem pracę przy filmie odkąd skończyłem "Phaser: PDP", który na zawsze stanie się moim istotnym kamieniem milowym. To wszystko, co chciałem Wam przekazać.

"Cellonix" na Twitterze

29584
Dzisiaj / TodayDzisiaj / Today12
Wczoraj / YesterdayWczoraj / Yesterday116
Tydzień / WeekTydzień / Week128
Miesiąc / MonthMiesiąc / Month1411