Tworzenie własnego wyjątku w języku Java
Kontynuując wątek o wyjątkach w Javie, zostało jeszcze do obgadania tworzenie własnego wyjątku w języku Java! To też będzie niewielki materiał jedynie prezentujący istnienie czegoś takiego, żadne zaawansowane szczegóły 😊. Zapraszam!
throw w języku Java. Jawne zgłaszanie wyjątku
Kolejny brakujący temat jaki miałem zanotowany to opisanie Tobie na czym polega jawne zgłaszanie wyjątku przy pomocy słowa "throw" w języku Java! Czas najwyższy uzupełnić ten brakujący fragment wiedzy, który zawsze może się komuś przydać!
5 porad dla początkujących deweloperów gier
Wyciągam kolejny raz pomocną dłoń dla tych osób 😄, które zaczęły tworzyć gry w domowym zaciszu bądź zawodowo, lecz wokół ich głów kłębią się gęste chmury wątpliwości. Pozwól, że tym artykułem spróbuję je zneutralizować przedstawiając Ci 5 porad dla początkujących deweloperów gier, które ja sobie samemu bym chętnie przekazał, gdybym był mądrzejszy te parę lat temu 🙂!
Przesłanianie metody w języku Java. Adnotacja Override
Materiał stanowić będzie kontynuację jednego z poprzednich tematów wprowadzających Czytelnika do metod w języku Java. Ma również związek z dziedziczeniem z uwagi na możliwość definiowania niestandardowych implementacji mając nadal tę część wspólną. Sprawdźmy co nam daje przesłanianie metody w języku Java i co to takiego jest 😀!
4 czynniki, bez których Twoja gra nie odniesie sukcesu!
Znane jest Ci pewnie to uczucie, gdy tworzysz grę, pracujesz nad nią całymi miesiącami, cieszysz się nią jak małe dziecko, publikujesz z błyskiem w oczach i okazuje się kompletną klapą mimo wysokiej jakości produktu! Zastanawiasz się co może być tego przyczyną? Sięgnij do wnętrza tego artykułu i poznaj 4 czynniki, które (według mnie oczywiście) stoją za sukcesem gry, zarówno marketingowym, jak i komercyjnym!