null w języku Java. Wartość pusta
Delikatny do przetrawienia artykuł z cyklu Javy, w którym pochylimy się nad wartością pustą, czyli czym naprawdę jest "null" w języku Java. Zapraszam po wyjaśnienia 😉!
Object w języku Java. Klasa wszystkich klas
"Object" w języku Java to kolejny temat, który już dawno powinien pojawić się na stronie jako brakujący element serii. Przedstawiam garść informacji o tym, czym jest klasa wszystkich klas w Javie 😀!
ArrayList w języku Java. Kolekcja typu lista
Przechodzimy do wyjaśnienia sobie jednej ze struktur danych, z której będziesz często korzystać jeśli chodzi o Javę. "ArrayList" w języku Java jest najbardziej podstawową kolekcją, którą zdecydowana większość z nas poznała jako pierwszą w swoim życiu i czas najwyższy po latach uzupełnić serię artykułów o ten wpis 😯!
Math w języku Java. Metody matematyczne
Następna część przygód z językiem Java 😄! Sięgniemy teraz do metod matematycznych jakie nam zapewnia klasa "Math" w języku Java 😉! Klasa, zatem mamy do czynienia z metodami statycznymi 😯! Zapraszam!
Konwersja typów danych w języku Java
Pamiętasz materiał dotyczący typów danych w języku Java znajdujący się tutaj? Dzisiaj sobie rozszerzymy ten wątek uzupełniając go o informacje na czym polega konwersja typów danych w języku Java. Tak, można sobie wymieniać jeden typ na drugi, tylko trzeba to robić z głową i wymagać od siebie logicznego rozumowania 😉. Więcej w środku.
Tworzenie własnego wyjątku w języku Java
Kontynuując wątek o wyjątkach w Javie, zostało jeszcze do obgadania tworzenie własnego wyjątku w języku Java! To też będzie niewielki materiał jedynie prezentujący istnienie czegoś takiego, żadne zaawansowane szczegóły 😊. Zapraszam!
throw w języku Java. Jawne zgłaszanie wyjątku
Kolejny brakujący temat jaki miałem zanotowany to opisanie Tobie na czym polega jawne zgłaszanie wyjątku przy pomocy słowa "throw" w języku Java! Czas najwyższy uzupełnić ten brakujący fragment wiedzy, który zawsze może się komuś przydać!
5 porad dla początkujących deweloperów gier
Wyciągam kolejny raz pomocną dłoń dla tych osób 😄, które zaczęły tworzyć gry w domowym zaciszu bądź zawodowo, lecz wokół ich głów kłębią się gęste chmury wątpliwości. Pozwól, że tym artykułem spróbuję je zneutralizować przedstawiając Ci 5 porad dla początkujących deweloperów gier, które ja sobie samemu bym chętnie przekazał, gdybym był mądrzejszy te parę lat temu 🙂!
Przesłanianie metody w języku Java. Adnotacja Override
Materiał stanowić będzie kontynuację jednego z poprzednich tematów wprowadzających Czytelnika do metod w języku Java. Ma również związek z dziedziczeniem z uwagi na możliwość definiowania niestandardowych implementacji mając nadal tę część wspólną. Sprawdźmy co nam daje przesłanianie metody w języku Java i co to takiego jest 😀!
4 czynniki, bez których Twoja gra nie odniesie sukcesu!
Znane jest Ci pewnie to uczucie, gdy tworzysz grę, pracujesz nad nią całymi miesiącami, cieszysz się nią jak małe dziecko, publikujesz z błyskiem w oczach i okazuje się kompletną klapą mimo wysokiej jakości produktu! Zastanawiasz się co może być tego przyczyną? Sięgnij do wnętrza tego artykułu i poznaj 4 czynniki, które (według mnie oczywiście) stoją za sukcesem gry, zarówno marketingowym, jak i komercyjnym!