Od ostatnich dwóch miesięcy otrzymuję komentarze pod filmami na YouTube na których ciągle pada to samo pytanie: "kiedy (lub czy) będzie trzecia seria kursu "Phaser: PDP"?". Cieszy mnie fakt, że kilkunastu osobom naprawdę podoba się mój pierwszy poradnik, który tak naprawdę powstał z przypadku eksperymentowania. Aby raz na zawsze rozwiać ten temat i po raz ostatni się do niego ustosunkować, wyrażę się jasno: trzeciej serii NIE BĘDZIE!!!!! Wiem, wiem. Kilku z Was się oburzy, kilku pomyśli "a to głupek, przecież wyraźnie widzi, że ludzie tego chcą to powinien to robić". Czegokolwiek nie wyczytam, nie zamierzam zabierać się za kontynuację (nawet jeśli genialnego) kursu "Phaser: Poradnik dla początkujących". A teraz powody.

Mam przykre wiadomości. Seria niefortunnych zdarzeń skłania do przełożenia publikacji na lipiec. Wcale mi się nie uśmiecha taki obrót sprawy, bo co najmniej dwa tygodnie mam w plecy. Najpierw konieczne wprowadzenie kotów do mojego pokoju, a na dodatek w zeszłym tygodniu jeszcze się rozchorowałem i delikatne nadwerężenie gardła do dzisiaj nie ustępuje. Jak to bywa przy tej pracy, gardło musi być w pełni zdrowe aby podejmować się dalszych nagrań. Jestem zakneblowany, a czas ucieka...szczególnie to odczuwam bo zaraz po albumie przystępuje do kolejnej pracy, ani myślę o urlopie!

Wierzcie mi na słowo, jestem już naprawdę blisko ukończenia. Wszystko zrobione tylko jeszcze te nagrania dorobić do trzech ostatnich utworów licząc z zakończeniem. W zależności od "współpracy" gardła ze mną jeśli wszystko pójdzie gładko, to mogę to wypuścić nawet 1 lipca.

Czas napisać coś na temat odchodzący od mojej działalności. Ponieważ dość już siedzę w tym fachu i dopatruję się wielu powtarzających się sytuacji uważam, że mogę w jakimś stopniu odpowiedzieć na pytanie "jakie języki programowania opłaca się znać?" i podzielić się swoimi spostrzeżeniami tym bardziej, że ja sam mam zamiar opanować poniższe języki. Podkreślam, że to jest tylko moje subiektywne zdanie i jak zawsze poparte konkretnymi argumentami. Macie prawo się nie zgadzać. Przedstawiam własne języki programowania, które w 2019 roku uważam za fundamentalne zarówno w kwestii znalezienia pracy jak również rozwijania swoich zdolności w zaciszu domowym. Ponadto do każdego z nich przedstawiam garść zalet i wad.

Na dzisiaj przygotowałem kilkanaście zdań na temat SEO, które ciągle udoskonalam.

Postępy brną do przodu nawet jeśli ich nie widać, zatem bądźcie spokojni. Aby podnieść nieco wskaźnik cierpliwości postanowiłem dodać coś od siebie publikując swoje plany na niedaleką przyszłość.

W pierwszych słowach tego artykułu pragnę poinformować, że brak żadnych nowych wpisów spowodowany był niedostateczną ilością pracy nad albumem. Ponieważ już wcześniej postanowiłem wrzucić obecny wpis dopiero po zakończeniu nagrania kolejnego utworu, oto teraz się znajduje. Postęp sięgnął 66%, dlatego też podaję więcej szczegółów dotyczących nadchodzącej produkcji muzycznej.

Podjąłem pewną decyzję w sprawie gier. Ponieważ mam poważniejsze plany, muszę na dłuższy okres wstrzymać się z ich tworzeniem. Nie bądźcie zaskoczeni jeśli nie będzie żadnej produkcji nawet przez najbliższe trzy miesiące. Muszę skończyć album, bo ciągnie się on wyjątkowo długo z powodu kolizji innych rzeczy (studia i koty), a po albumie muszę od razu rzucić wszystko w mig aby zabrać się za wcześniej zapowiadany kurs. Nie chcę jeszcze o nim pisać żadnych szczegółów. Mogę zdradzić jedynie tyle, że będzie obracał się wokół "PICO-8". Nie ma żadnego porządnego polskiego filmu na temat programu, zatem teoretycznie powinno być większe zainteresowanie. Oby praktycznie też było.

Jeśli spodobała się gra (znajduje się tutaj), to dla fanów kolejna dawka filmików w postaci soundtracków gry "Jason Picross". Również tylko dwa bo to w końcu mała gierka.

To jest ten dzień, gdy Jason Picross wychodzi na powierzchnię. Gra spuszczona ze smyczy już dzisiaj wskakuje na serwisy do grania i kupowania na itch.io! Zapraszam jak zawsze!!! Grajcie już teraz klikając tutaj lub na Kongregate, Newgrounds czy itch.io! Zachęcam również do wydawania opinii na podanych przed chwilą serwisach!

17 dni pracy. Tylko tyle, ale efekt taki sam. Zwiastun gry "Jason Picross" widnieje już na YouTube! Za tydzień czyli 6 maja, wypuszczam grę (gra już jest opublikowana, kliknij tutaj). Zapraszam do oglądania!

Urodzony o 4:02, tak oto dzisiaj podniosłem się z łóżka po raz pierwszy mając 22 lata. Choć bez szaleństwa ani przyjęcia, mam sporo życzeń które chciałbym, żeby się urzeczywistniły. Mam nadzieję, że Jason stanie się przez to lepszy z dojrzalszym nastawieniem na życie i pracę. Mam dla Was niespodziankę w związku z czym, czytajcie poniższy akapit.

Nareszcie, po załatwieniu sobie ładnej fryzury, witam się z Wami po raz drugi przed kamerą ogłaszając już "bardziej oficjalnie" kolejny album nad którym zacząłem pracować, "Refleksje introwertyka". Szczerze nie wiem, kiedy możecie spodziewać się publikacji. Dochodzę dopiero do połowy postępu, zgodnie z procentem umieszczonym na stronie głównej. Zapraszam do oglądania.

Od tej pory można bezkarnie słuchać mojej ścieżki dźwiękowej z gry "Cellonix" (link tutaj). Co prawda, to są tylko dwa utwory jednak pozostaje mi żyć nadzieją, że komuś się spodobają i słuchacz skoncentruje się na jakości, a nie ilości. Jeden i drugi film jest do Waszej dyspozycji. Zarówno tutaj na samym dole jak i na YouTube.

"Cellonix" nie zdobył zainteresowania, czego jak najbardziej się spodziewałem. W związku z tym zabieram się za kolejny projekt chwytając tym razem za kategorię gier logicznych kryjących się pod hasłem "picross". Raz kolejny sięgnę do kolejnej kategorii w nadziei, że przyniesie mi znaczne korzyści.

Przyszedł następny tydzień, a w Waszą stronę leci kolejny mój projekt, tak jak zapowiadałem. "Cellonix" już dostępny do grania i do kupowania w postaci Edycji Premium!!! Zapraszam do jednego i drugiego! Kuzynek gry "Xonix" dostępny na mojej stronie oraz na poniższych serwisach. Do wyboru, do koloru.

Jest okazja do świętowania! Zwłaszcza dla mnie. Dokładnie trzy lata temu wypuściłem po raz pierwszy moją produkcję "Vemux" zaznaczając swój internetowy debiut. 3 kwietnia, 2016 roku. Data ta zapoczątkowała całą moją przyszłość. Wiem, że banalnie to brzmi, natomiast bardzo się cieszę, że czas tak gna do przodu, bo przynajmniej szybciej widać jakieś zmiany. Z tej okazji, postanowiłem odświeżyć swój zwiastun kanału na 2019 rok. Możecie się już z nim zapoznać odtwarzając film znajdujący się na samym dole.

Nie mylicie się. Wziąłem byka za rogi i sprawnie złożyłem muzykę do gry, która jest zawsze ostatnim elementem do zrobienia bo zależało mi na szybkim wypuszczeniu. Przynajmniej zwiastun udało się wypuścić jeszcze w marcu i już możecie go zobaczyć poniżej. Wkrótce będziecie mogli przywitać "Cellonix" z otwartymi ramionami!!!

Nie dawałem znaku życia przez znacznie dłuższy czas, ponieważ jak nie gonitwa za robotą, to choroba mnie teraz dopadła. Niemniej jednak zdecydowałem się opisać moje najbliższe postanowienia na kwiecień.

Krótko i zwięźle: wydawanie "ASCBIIM" odwołane!!! Oto krótkie podsumowanie mojej niespełna dwumiesięcznej pracy, która poszła do kibla.

Nie mam niestety z żadnej strony dobrych wieści. Z powodu zbyt dużej obszerności gry, "ASCBIIM" nie pojawi się w najbliższym czasie!