Stanisław Popowski alias "Jason" ur. 23 kwietnia, 1997 roku. Na co dzień zajmuję się tworzeniem gier internetowych i wypuszczaniem ich na Kongregate i Newgrounds, a ponadto tworzę muzykę rap, choć do tytułu "rapera" to mi jeszcze daleko. Lubię swoją pracę mimo tego, że jest syzyfowa. Generalnie to muszę robić jak za ośmiu. Wszystko tworzę sam. Muzykę sam, gry sam, ale też i uznanie zdobywam sam. Nawet jeśli niedużo go wpada. Oprócz tego jestem klasycznym graczem. Gram w różne gry, ale najbardziej kręcą mnie RPG hack and slash. Na dodatek studiuję informatykę. Jestem dumny ze swojej mamy, że ona również prowadzi dzielnie swoją działalność opierającą się o hodowlę kotów rasowych Maine Coon i w związku z tym powstało "CoonKitty", której stronę sam aktualizowałem i jestem jej twórcą. Zawsze będzie dla mnie doskonałym przykładem do naśladowania w kwestii morderczej harówy za parę złotych.

Tworzę swój wizerunek dlatego, iż zbyt wiele krzywd mnie spotkało w za krótkim czasie i poczucie się gorszym od innych jest dla mnie zarazem taką siłą napędową do dalszych działań. Choć psychicznie boli to nieziemsko to jednak ma ten plus, że ta świadomość nie pozwala na lenistwo z mojej strony. Zawsze mam tysiące pomysłów, które chciałbym najchętniej zrealizować teraz natychmiast, tak jak stoję.

Debiut mojej drugiej tożsamości nastąpił 3 kwietnia, 2016 roku w chwili opublikowania mojej pierwszej produkcji "Vemux". Publikacja na Kongregate okazała się uniwersalną porażką, która skończyła się na 100 wyświetleniach. Wówczas działałem tylko pod kątem tworzenia gier, jednak rok później zacząłem też ujawniać się również od strony muzycznej i tam wrogowie nie szczędzili mi nerwicy psychicznej. Życzenia śmierci, deklaracja o woli chęci gwałtu zbiorowego przez murzynów zamiast słuchania mojej muzyki (skoro ktoś lubi), a na dodatek negatywy sypiące się jak z rękawa.

W programowaniu też była rewolucja i przerzuciłem się z "Unity 3D" do "Phasera", gdyż był zbyt zaawansowany jak na moje potrzeby projektowe. I tak po stworzeniu "Snake'a", "Minifield'a", "Crazy Collector'a" oraz "Marball'a" nabrałem zaawansowanego doświadczenia w obsłudze framework'a, które jak się później okazało, stało się przyczyną do prezentacji swojej osoby z zupełnie innej gałęzi jako nauczyciel. Od września 2017 roku prowadzę wideotutorial pt. "Phaser: Poradnik dla początkujących" w którym tłumaczę podstawowe kwestie obsługi tytułowego "Phasera", framework'a przeznaczonego do tworzenia gier HTML5. Jest to jedyne źródło zainteresowania moją osobą, gdyż cała reszta spełzła na niczym i została odebrana jako pospolita (że się rozczarowałem, to o tym nawet nie wspomnę).

Nigdy bym się nie spodziewał, że aż tak jest ciężko zwrócić na siebie uwagę bez wchodzenia w układy. Jakby już były osoby przede mną, co tworzyły gry i muzykę jednocześnie, a ciekawe, że ja o takiej jeszcze nie słyszałem.

Po dwóch latach bycia Jasonem uświadomiłem sobie, że najwyższy czas pokazać się przed kamerą i tak od kwietnia 2018 roku prowadziłem vlog "Nocna spowiedź", jednak został on usunięty 23 lipca z powodu gwałtownego napływu negatywów.

10056
DzisiajDzisiaj3
WczorajWczoraj64
TydzieńTydzień192
MiesiącMiesiąc831